امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی سیستم های حفظ امنیت زیادی به بازار فروش آمده اند، این سیستم های هوشمند که در خانه ها و کارخانه ها و مزارع نصب می شوند هر دقیقه و هر لحظه از این مکان ها برای شما اطلاعات می فرستند،  حفظ امنیت و آرامش یکی از موارد مورد نیاز و اولیه ی هر انسان می باشد، امروزه به خاطر بالا رفتن میزان سرقت و جرایم اقتصادی استفاده از سیستم هوشمند سازی منازل و محل های کار به صورت یک  امر واجب شناخته می شود. با وجود مجهز بودن خانه ی شما به سیستم های هوشمند شما به راحتی می توانید به مسافرت بروید و هیچ نگرانی نسبت به خانه نداشته باشید، سیستم هوشمند از منزل شما محافظت می کند. فروش عمده تجهیزات آن در سراسر کشور توسط شرکت های سازنده و عرضه کننده انجام می شود. 

هوشمند سازی منازل | فروش عمده تجهیزات آن در سراسر کشور

فروش عمده تجهیزات هوشمند سازی ساختمان در کشور

فروش عمده تجهیزات هوشمند سازی ساختمان در کشورشرکت های تولید کننده پکیج هوشمند سازی خانه در کشور به ارائه انواع سیستم های هوشمند و ارائه انواع قطعات و تجهیزات می پردازند.  این تجهیزات قبلا از کشورهای خارجی وارد کشور می شد اما امروزه به خاطر تحریم ها و قیمت بالای این قطعات شرکت های داخلی به وسیله ی کارشناسان مجرب و نخبه ی خود از دانشگاه های سراسر کشور تصمیم به  تولید سیستم های هوشمند گرفته اند.

در این مورد نیز موفق بوده اند و توانسته اند در این زمینه پیشرفت های خوبی بکنند، امروزه شهرهای صنعتی و بزرگ کشور بیشترین خریداران پکیج هوشمند می باشند.

راهنمای هوشمند سازی منازل در کشور

راهنمای هوشمند سازی منازل در کشورهوشمند سازی منازل در کشور امروزه جزو یکی از اولیت ها به حساب می آید، هر چند بیشتر مردم هنوز شناخت کافی از سیستم های هوشند ندارند  اما در آینده ای نزدیک با شناختی که از این سیستم ها به دست می آورند درصدد هوشمند سازی خانه خود برمی آیند.

منازل بزرگ و در واقع  ویلایی بیشتر نیاز را به این سیستم دارند و بعد از  آن شرکت هایی که روزانه محل رفت و آمد اکثر مردم می باشند، نصب پکیج هوشمند در خانه ها از اولیت بالایی برخوردار است، برای این که به میزان بالای آرامش و آسایش دست پیدا کنید به راحتی با نصب یک پکیج هوشمند  می توانید این کار را انجام دهید.

پکیج ها انواع مختلفی دارند که براساس نیاز شما طراحی و ساخته می شود. 

خرید پکیج هوشمند سازی منزل در کشور

خرید پکیج هوشمند سازی منزل در کشورخرید پیکیج هوشمند سازی منزل در کشور را از تولیدکنندگان مطرح کشوری درخواست کنید. خانه هوشمند ایرانیان نام شرکتی است که در زمینه تولید و فروش انواع پکیج های هوشمند فعالیت می کند.  این تولیدکنندگان دارای  کارشناسانی می باشند که شما را در این مورد  راهنمایی می کنند.

برای خرید پیکیج بسته به نوع انتخابی که می کنید پیکیج را می توانید تهیه کنید، این پیکیج ها انواع گوناگونی دارند، گاهی برای  کنترل سیستم گرمایشی و سرمایشی و گاهی برای لامپ ها و روشنایی و گاهی برای کنترل مانیتور و  کامپیوتر به کار می روند. 

  علاقه ی مردمان شهرهای بزرگ مانند اصفهان و مشهد به هوشمند سازی خانه های خود باعث ایجاد تولیدکنندگان مطرح در تولید انواع پکیج  هوشمند در این دو شهر شده است. هوشمند سازی ساختمان اصفهان و همین طور  هوشمند سازی ساختمان در مشهد و همه ی شهرهای بزرگ و صنعتی کشور  مسیر رو به رشدی را طی می کند.

عوامل تاثیر گذار در هزینه های خانه هوشمند در کشور

عوامل تاثیر گذار در هزینه های خانه هوشمند در کشورعوامل تاثیر گذار در هزینه های خانه هوشمند را می توان به چند عامل تقسیم کرد، 

  • متراژ خانه: هر چقدر متراژ خانه کم باشد هزینه ها هم کمتر می شود، هر چقدر مساحت بیشتر باشد نیاز بیشتر به تجهیزات مورد استفاده برای هوشمند سازی خواهیم داشت .
  • هزینه  هوشمند سازی ساختمان در خانه های جدید و خانه های قدیمی فرق دارد، خانه هایی که تازه در حال ساخت هستند می توان به راحتی مکان کلیدها و تجهیزات را انتخاب کرد،  اما در خانه هایی که قدیمی هستند مکان مناسبی برای قرار دادن تجهیزات وجود ندارد و مجبورند ساختمان و یا قسمتی از آن را برای سیم کشی و گذاشتن کلیدها و تجهیزات هوشمند سازی خراب کنند.  

خانه هوشمند چه نوع مکانی است؟

خانه هوشمند چه نوع مکانی است؟خانه هوشمند چیست؟ مکانی است که توسط یک پکیج هوشمند همه ی عوامل درون آن بررسی و کنترل می شود، در واقع همه ی امکانات خانه توسط یک مغز متفکر کنترل می شود . مغزی که مسئولیت حفظ امنیت در خانه را بر عهده دارد، ما می توانید به راحتی از طریق موبایل و یا تبلت این مغز متفکر را کنترل کنیم. 

در مورد امکانات خانه هوشمند باید بگوییم که از جمله مزایای یک خانه ی هوشمند کنترل سیستم های گرماشی و سرمایشی، سیستم های روشنایی مانند انواع لامپ، دوربین ها  و کامپیوترها را هم  کنترل می کند.