با وجود نیاز جامعه به افراد توانمند و با سواد در زمینه های علمی و آموزشی و با در نظر گرفتن عصر تکنولوژی، نیاز جامعه به افراد دارای مهارت های تکنولوژی افزایش پیدا کرده است، بنابراین با تغییر در زیر ساخت های آموزشی و همگام شدن با تکنولوژی و هوشمند سازی مدارس در عرصه آموزش دست یافتن به این امر محقق خواهد شد. 

نمایندگی سیستم هوشمند سازی مدارس آماده ارائه خدمات مربوط به سیستم هوشمند سازی در سراسر ایران می باشد. 

نمایندگی سیستم هوشمند سازی مدارس در سراسر ایران

برررسی مزایای هوشمند سازی مدارس

برررسی مزایای هوشمند سازی مدارس

مدارس هوشمند بر پایه سیستم های الکترونیکی بوده و مدیریت و سازمان دهی آنها بر اساس فناوری اطلاعات کامپیوتری و شبکه می باشد و از ابزارهایی همچون پروژکتور، لپ تاپ، برد هوشمند، قلم هوشمند، زیروکلاینت و … در این سیستم آموزشی استفاده می شود. 

هوشمند سازی مدارس از مزایای زیادی برخوردار است که در زیر به آنها اشاره شده است. 

  1. دستیابی آسان به اطلاعات مورد نیاز: در مدارس هوشمند استفاده از اینترنت یکی از ابزار کاربردی در سیستم آموزشی می باشد، از اینرو دانش آموزان به راحتی می توانند به اطلاعات مورد نیاز خود دسترسی داشته باشند و تبادل اطلاعات بین دانش آموزان و معلمان به راحتی امکان پذیر است. 
  2. ایجاد تعامل در محیط آموزشی: دانش آموزان و معلمان می توانند با ایمیل و شبکه های اینترنتی با هم در ارتباط باشند. 
  3. نت برداری دیجیتالی: دانش آموزان می توانند بدون استفاده از دفترچه یادداشت و تنها با تبلت و قلم هوشمند نکته های آموزشی را یادداشت کرده و این امر سبب تسهیل در یادگیری دروس می شود. 
  4. امکان ضبط کلاس های درسی: این ویژگی به دانش آموزانی که غیبت دارند کمک زیادی می کند و به عنوان راه حلی کاربردی و هوشمندانه به کار می رود همچنین ضبط کلاس های درسی و پخش مجدد آن برای دانش آموزان در کیفیت یادگیری تاثیر مثبتی خواهد داشت. 
  5. استفاده از وسایل دیجیتال: در راستای حفظ محیط زیست و جلوگیری از قطع درختان، استفاده از وسایل دیجیتال به جای کاغذ و دفتر بسیار مهم و با ارزش است. 
  6. برد هوشمند: برد های هوشمند با دارا بودن ویژگی های منحصر به فردی همچون نوشتن، ضبط فیلم و موارد دیگر محیط کلاس را به محیطی مفرح و شاد تبدیل می کنند و دیگر اثری از تخته سیاه و آلودگی های ناشی از آن و گچ وجود ندارد. 
  7. یادگیری بهتر و کسب اطلاعات بیشتر: در این نوع سیستم آموزشی استفاده از مقالات و کتاب های مفید و آموزشی کمک شایانی به یادگیری بهتر دانش آموزان در دروس مختلف می کند. 

شرکت خدمات هوشمند سازی ارزان قیمت مدارس

شرکت خدمات هوشمند سازی ارزان قیمت مدارس

شرکت هوشمند سازی با ارائه خدمات هوشمند سازی ارزان مدارس گام بلندی جهت رشد و شکوفایی سیستم آموزشی برداشته است. 

این شرکت با ارائه انواع وسایل و تجهیزات مورد نیاز جهت هوشمند سازی آماده خدمت رسانی به مدارس و محیط های آموزشی می باشد. 

قیمت هوشمند سازی مدارس با توجه به نوع تجهیزات مورد نیاز، تعداد وسایل و موارد دیگر متفاوت می باشد، جهت اطلاع از قیمت این سیستم با کارشناسان شرکت هوشمند سازی تماس گرفته و از خدمات قابل ارائه و لیست قیمت ها اطلاعات لازم را کسب نمایید.