وسایل توانبخشی معلولان امروزه یکی از اختراعاتی است که به معلولان کمک می کند که به حالت نرمال زندگی بپردازند. از این رو مرکز پخش این وسایل در نمایندگی ها، مراکز فروش عمده، شرکت ها و کارخانه ها و یا به صورت حضوری و اینترنتی با تنوع و امکانات بالا صورت می گیرد.

مرکز پخش وسایل توانبخشی معلولان

مزایای استفاده از وسایل توانبخشی معلولان

مزایای استفاده از وسایل توانبخشی معلولان وسایل توانبخشی وسایلی هستند که امروزه با پیشرفت جامعه پزشکی وارد بازار شده و کمک چشمگیر و زیادی به جامعه معلولان کرده.و زندگی دوباره به آن ها بخشیده.

انواع وسایل توانبخشی در بازار بنابر نیاز معلولان عرضه شده است.

مزایای استفاده از وسایل توانبخشی موارد زیر است:

۱-باعث می شود از پیشرفت بیماری جلوگیری شود.

۲-باعث امید به زندگی و شادابی می شود وقتی که خودشان با استفاده از این وسایل می توانند کار هایشان را انجام بدهند.

۴-باعث انعطاف پذیری در برابر انجام کارها می شود.

۵-مثلا با استفاده از ویلچر می توانند راحت تر رفت و آمد به خارج از خانه را داشته باشند.

۶-مثلا کسانی که در ناحیه کمر مشکل دارند می توانند از تشک مخصوص استفاده کنند و از زخم بستر جلوگیری کنند.

۷-با استفاده از وسایل می توانند کمبود نداشتن عضو را تا حدودی جبران کنند.

۸-مستقل می شوند و کمتر نیاز به دیگران پیدا می کنند.وکارهای شخصی خود را انجام می دهند.

۹-با ویلچر می توانند به خارج از خانه بروند و برای خود شغل مناسبی داشته باشند.

۱۰-جا به جایی معلولان راحت تر می شود.

۱۱-پر کردن خلا جسمی و روحی.

انواع مختلفی از وسایل توانبخشی وجود دارد که شامل:عصا، ویلچر، واکر، تشک های مخصوص، ماساژور، بالا بر های مخصوص که تا حدودی مشکلات معلولان را بر طرف می کنند.

با استفاده از وسایل توانبخشی معلولان تا حدودی می توانیم محدودیت های معلولان عزیزمان را کاهش دهیم تا معلولیت محدودیت را همراه نداشته باشد.

خرید ارزان وسایل توانبخشی معلولان

خرید ارزان وسایل توانبخشی معلولان امروزه انواع مختلف وسایل توانبخشی در بازار بنابر نیاز معلولان وجود دارد که تهیه آن ها با قیمت مناسب و خریدارزان دغدغه جامعه معلولان است.

خرید وسایل توانبخشی به صورت های مختلفی امکان پذیر است مثلا می توانیم از شرکت هایی که تولید کننده هستند و به صورت بی واسطه خریداری کنیم ویا از سایت ها و فضای مجازی که تخفیف ویژه ای دارند برخوردار شوید.ویا به نمایندگی ها و یا به تجهیزات پزشکی که دارای تنوع و کاربرد های مختلفی هستند بنابر نیاز خود تهیه کنید.

جامعه معلولان برای ما ارزش فراوانی دارند تنها کمکی که می توانیم به آن ها کنیم این است که تولید با کیفیت وسایل با کارایی مناسب با قیمت خوب را فراهم کنیم تا تمام قشر های جامعه خرید خوب و ارزانی داشته باشند تا مشکلاتی از مشکلات آن ها را کاهش بدهیم.