هوشمند سازی آبیاری قطره ای روشی است که امروزه بسیار پرطرفدار شده است. این سیستم به طور کلی به منظور آبیاری در فواصل مشخص و به صورت اتوماتیک بر اساس نیاز گیاه طراحی شده است. به این ترتیب می توان از هدر رفتن آب که امروزه در شرایط بحرانی قرار دارد جلوگیری نمود. مراکز توزیع مختلفی در سطح کشور وجود دارد که فروش سیستم هوشمند آبیاری را به عهده دارند.

مراکز توزیع هوشمند سازی آبیاری قطره ای

مزایای استفاده از هوشمند سازی آبیاری قطره ای

مزایای استفاده از هوشمند سازی آبیاری قطره ای استفاده از روش هوشمند سازی آبیاری قطره ای قطعا دارای مزایای زیادی است که در ادامه به آن می پردازیم. مهمترین مزیت این سیستم بررسی نیاز آبی گیاه است. به بطوری‌که با استفاده از کنترل کننده های که در این سیستم موجود است آب و هوا، تبخیر، شرایط خاک و میزان مورد نیاز برای گیاه سنجیده می شود.
انجام آبیاری اتوماتیک نیز سبب می شود که بدون دغدغه آبیاری در زمان مناسب انجام گیرد. همچنین این امکان را برای مصرف کننده این سیستم فراهم می سازد که از راه دور با تلفن همراه بر کار سیستم نظارت کند.
این سیستم بدون محدودیت قابل اجرا در مقیاس های مختلف از باغچه تا زمین های کشاورزی می باشد. با اجرای این سیستم می توان از هدر رفتن آب جلوگیری کرد که این مورد نقش به سزایی در شرایط کنونی کشور دارد. با استفاده از این سیستم می توان علاوه بر آبیاری کود دهی را نیز انجام دارد.
از دیگر مزیت های آن نیز می توان به آبیاری یکدست آن اشاره نمود، در حالی که در سیستم آبیاری قدیمی ممکن بود برخی مناطق به خوبی آبیاری نشوند.

قیمت هوشمند سازی آبیاری قطره ای

قیمت هوشمند سازی آبیاری قطره ای قیمت هوشمند سازی سیستم آبیاری قطره ای کمی گران است. هزینه ای که لازم است شما برای اعمال این سیستم پرداخت نمایید کاملا وابسته به مساحت محل مورد نظر می باشد به طوری که هر چه مساحت بیشتر به طبع هزینه پرداختی نیز بیشتر خواهد بود.
البته این نکته را باید خاطر نشان کرد که با انجام این سیستم در هزینه های قبوض آب و مصرف آب صرفه جویی خواهد شد که می تواند تا حدودی هزینه اولیه را جبران کند. البته این را در نظر بگیرید که در مزارع کشاورزی استفاده از این سیستم مقرون به صرفه خواهد بود. زیرا هزینه های مربوط به نیروی کار، انرژی و زمان را جبران می نماید.
با این حال جهت استعلام قیمت و هزینه برای راه اندازی سیستم آبیاری هوشمند قطره ای می توانید با کارشناسان مجموعه ما از طریق همین سایت ارتباط برقرار نمایید تا پس از انجام راهنمایی های لازم و تخمین هزینه برای شما در صورت تمایل انجام این سیستم را به عهده بگیریم.