در حال حاضر انواع مختلفی از وسایل توانبخشی معلولین کودکان در کشورمان با طراحی خاص و استاندارد تولید می گردد، شرکت های تولیدی علاوه بر فروش داخلی در زمینه صادرات نیز موفق می باشند. قیمت وسایل توانبخشی معلولین کودکان در بازار فروش کشورمان بستگی به فاکتورهای زیادی دارد، به طوری که هر کدام از این فاکتورها می تواند، در تعیین قیمت این محصولات نقش اساسی داشته باشد. در ادامه ما عواملی را که برای تعیین قیمت وسایل توانبخشی نقش مهمی دارد، را بیان می‌کنیم.

قیمت وسایل توانبخشی معلولین کودکان

نحوه قیمت گذاری وسایل توانبخشی معلولین

نحوه قیمت گذاری وسایل توانبخشی معلولین استفاده از وسایل توانبخشی برای معلولین جسمی می تواند، امید به زندگی را برای آنها افزایش دهد. امروزه معلول جسمی زیادی در رده های سنی مختلف در کشورمان وجود دارند که با استفاده از این وسایل می توانند دوباره قادر به حرکت دست و پای خود باشند. شرکت های ارائه دهنده این محصولات در بازار تمام تلاش خود را می‌کنند تا بتوانند بهترین نوع وسایل توانبخشی معلولین را طراحی و در اختیار این عزیزان قرار دهند، یکی از مهمترین نکاتی که این شرکت ها باید در نظر بگیرند، نحوه قیمت گذاری آن است در ادامه این موضوع را مورد بررسی قرار می دهیم که به این صورت است:

  • یکی از عوامل مهم و اساسی برای قیمت گذاری این وسایل می توان به نوع و طراحی خاص آن اشاره نمود، هر کدام از این وسایل دارای طراحی خاص اندازه و سایز های مختلفی هستند که از لحاظ قیمت با یکدیگر متفاوت می باشند.
  • همچنین شرکت ارائه دهنده آن هر میزان که معروفیت خاصی در بازار داشته باشد، کالاهای ارائه شده آنها در بازار نیز از اعتبار خاصی برخوردار است و ارزش اقتصادی آن نسبت به سایر محصولات مشابه بیشتر است.
  • همچنین میزان هزینه ای که شرکت های مختلف برای طراحی و ساخت این دستگاه ها هزینه می کنند تا زمانی که در اختیار معلولین عزیز قرار بگیرد، هر کدام در تعیین قیمت آن تاثیر گذار است.

قیمت عمده وسایل مقاوم توانبخشی معلولین فیزیکی

قیمت عمده وسایل مقاوم توانبخشی معلولین فیزیکی قیمت عمده وسایل مقاوم توانبخشی معلولان فیزیکی موجود در بازار را عوامل مشخصی تعیین می نماید، به طوری که شرکت های طراح و ارائه دهنده این محصول و همچنین فروشگاه های مجاز پخش آن، با در نظر گرفتن این عوامل می توانند، قیمت این محصول را به صورت عمده تعیین نمایند.

یکی از مهمترین فاکتورهای تعیین قیمت عمده این محصول می‌توان به فراوانی این دستگاه ها در بازار اشاره نمود، هر میزان که بین تقاضا و عرضه ارتباط مستقیم و متقابل وجود داشته باشد، قیمت این محصول نیز متعادل نگه داشته می شود. همچنین کیفیت و مرغوبیت عامل اصلی تعیین قیمت این نوع دستگاه‌ها است. البته نحوه فروش این محصول نیز می تواند تاثیر خوبی در مشخص کردن قیمت آن داشته باشد، با انجام فروش ویژه و استفاده از تخفیفات خاص می توان این وسایل را با قیمت مناسب در اختیار معلولین فیزیکی قرار داد.