هوشمند سازی ساختمان یکی از خدمات پیشرفته ای است که امروزه در بسیاری از خانه های کوچک و بزرگ اجرا می شود و راحتی اعضای خانواده را به همراه دارد به گونه ای که کلیه کار هایی که باید مثلا حین رفتن به مسافرت انجام شود را این سیستم به صورت کنترل شده انجام می دهد مانند خاموش کرد چراغ ها و کشیدن پرده ها و .‌.. یکی از پیشرفته ترین آنها هوشمندسازی وایرلس است که با قیمت های مختلف ارائه می شود.

قیمت روز هوشمند سازی وایرلس ساختمان

تفاوت هوشمند سازی بی سیم و با سیم چیست؟

تفاوت هوشمند سازی بی سیم و با سیم چیست؟ پروتکل هوشمندسازی با سیم نیازمند است که از ابتدایی که ساختمان ساخته می شود بستر اتوماسیون فراهم شده و سیم کشی ها یا جای آن ها نصب شده باشد و این روش در همه ی ساختمان های بزرگ یا کوچک به طرق مختلفی قابلیت استفاده را داشته است.

در سیمی کشی هوشمند بر خلاف نوع سنتی همه ی استفاده کنندگان برق در ساختمان از یک تابلو برق هوشمند تغذیه می نمایند که هر کدام از نوع بی سیم و باسیم مزیت های خاص خود را دارد. در سیم کشی بی سیم از دو پروتکل مشهور استفاده می شود که ارتباط بین امواج وایرلس و ماژول ها در ساختمان های هوشمند را برقرار می کند.

 هوشمندسازی بی سیم بیشتر در ساختمان هایی است که از قبل سیم کشی هوشمند سازی برای آنها تعبیه نشده است بکار می رود و هیچ گونه نیازی به سیم کشی و تخریب نداشته است. در یک خانه هوشمند یک ارتباط زیر بنایی پیشرفته وجود دارد که در آن تمام تجهیزات و لوازم برقی کنترل شده و در مصرف برق نیز صرفه جویی می شود.

گروه انواع سیستم هوشمند سازی ساختمان

گروه انواع سیستم هوشمند سازی ساختمان گروه هوشمند سازی ساختمان در شرکتی فعالیت دارد که با حضور مهندسین مجرب و متخصص خود آماده ارائه خدمات به مشتریان بوده و انواع ساختمان های تجاری، مسکونی، بزرگ و کوچک را از این سیستم بهره مند می کند و به گونه ای که مشتری رضایت کامل را از این خدمات داشته باشد.

این شرکت برای بهره مند سازی ساختمان شما از انواع هوشمند سازی ساختمان ابتدا از ساختمان شما بازدید نموده و اگر قبلا سیم کشی های هوشمند سازی را در ساختمان پیش بینی شده باشد برای شما نمونه های با سیم را طرح ریزی می کند و در غیر این صورت به شما هوشمند سازی بی سیم را پیشنهاد خواهد کرد.

هزینه های اجرای سیستم هوشمندسازی نیز بسته به متراژ ساختمان و تعداد تجهیزات متفاوت می باشد و تعداد وسایلی که در منزل قرار است اتوماسیون شود نیز در هزینه های این خدمات تاثیر گذار است مثلا برخی افراد دوست دارند علاوه بر سیستم برق و گاز و آب و وسایل مربوط به آنها پرده های خود را نیز هوشمند کننده که همه ی اینها در نرخ آن تاثیرگذار خواهد بود.