قیمت دست مصنوعی مفصل دار بسته به نوع کاراییش متفاوت است ولی با خرید عمده نیز میتوان بسیار ارزان تر خرید کرد و در هزینه ها صرفه جویی کرد.

دست مصنوعی مفصل دار شباهت بسیار زیادی به دست انسان دارد در افرادی که در طی بیماری ها و حادثه ها دستشان را از دست داده اند می‌توانند با خرید این دست ها اعتماد به نفسشان را برگرداندم و همچنین در سالن های آرایش و کاشت ناخن استفاده میشود دست مفصل دار مصنوعی کاشت ناخن دارای گیره اتصال به میز کار است، که این ویژگی سبب سهولت درکاشت و عدم لرزش دست می شود.شما میتوانید در صورت نیاز ناخن های دست مصنوعی را عوض کنید همه این کارای ها مختص دست مصنوعی است .

قیمت دست مصنوعی مفصل دار عمده در ایران

بررسی افزایش قیمت دست مصنوعی

بررسی افزایش قیمت دست مصنوعی قیمت دست مصنوعی با بالا رفتن تورم افزایش پیدا کرده است چون دست مصنوعی از پلاستیک خیلی باکیفیت تولید شده که عمر طولانی آری نیز دارد.استفاده از این محصول به دلیل بالا بردن دقت و سهولت در تمرین کاشت ناخن، شدیدا به کارآموزان زیبایی ناخن پیشنهاد می شود. زیرا داشتن انگشتانی با مفصل و قابلیت تا شدن به هنرآموز کمک می کند، تا بدون خستگی و به راحتی و با تنظیم زوایای مختلف انگشتان این دست، کار کاشت و طراحی ناخن را انجام دهد.از این محصول جهت تمرین کاشت پودری، کاشت ژل و تمرین دیزاین ناخن می توان استفاده کرد.

آیا طی چند سال پیش یکی ازاطرافیانتان اعضای بدن خود را از دست داده اند یا چند سال است که از دست مصنوعی یا دیگر ابزار ها استفاده می کنید بهتر است از سایت ها و نمایندگی های معتبر دست مصنوعی بخرید . دست مصنوعی قابلیت های زیادی دارند و مهم تر اینکه اعتماد به نفس افرادی که دستشان را طی حادثه یا دیابت ازدست داده اند نگران نباشند دیگر با پیشرفت تکنولوژی همه اینا برطرف شده است حتی افراد می‌توانند تک تک انگشت هایشان را به راحتی تکان دهند و بدون کمک افراد و به تنهایی خرید کند و حتی فوتبال بازی کند و مانند قبل به زندگی عادی خود ادامه دهد .

قیمت بهترین دست مصنوعی هوشمند

قیمت بهترین دست مصنوعی هوشمند دست مصنوعی هوشمند، امواج مغزی را بوسیله سیستم پردازشگر خود، پردازش کرده و سپس آن را به یک موتور محرک منتقل می کند. دست مصنوعی هوشمند که به عنوان پروتز مایوالکتریک عمل می کند، از طریق آن موتور محرک، به حرکت در می آید. در نتیجه با فرمان مغز دست حرکت میکند و وسایل را جابجا میکند.

هر سال حدود ۱۰ هزار مورد جدید از قطع عضو ناحیه دست به علت تروما و عمل جراحی که شایع‌ ترین علل قطع عضو هستند، گزارش می‌‌شود. اگرچه در تعداد زیادی از افراد قطع عضو از ناحیه دست شایع است فقط نیمی از افرادی که دچار قطع عضو هستند .

با مراجعه به نمایندگی های معتبر و یا حضوری ،مجازی می‌توانند با بهترین قیمت دست مصنوعی هوشمند را بخرند.