برای آگاهی از قیمت عمده دست مصنوعی می توانید به نمایندگی های پخش این محصول در تهران مراجعه کنید و به صورت حضوری و با مشاهده انواع دست مصنوعی و مقایسه قیمت ها خرید خود را انجام دهید. علاوه بر تولیدات داخلی برخی شرکت ها به واردات این محصول می پردازند که شما می توانید با بررسی های بیشتر و مشاوره گرفتن از پزشکان مربوطه خرید بهتری داشته باشید. بهترین گزینه برای به دست آوردن قیمت دست مصنوعی در ایران مراجعه به نمایندگی ها و دفاتر فروش کارخانجات تولیدی است.

قیمت دست مصنوعی عمده در تهران

پارامترهای موثر در قیمت دست مصنوعی

پارامترهای موثر در قیمت دست مصنوعی دست مصنوعی نیز مانند محصولات دیگر موجود در بازار دارای قیمت های متفاوتی است و عوامل متعددی در قیمت گذاری آن تاثیر گذار هستند. یکی از عوامل مهم در تعیین قیمت این محصول جنس است. دست های مصنوعی موجود در بازار از نظر جنس و کیفیت با یکدیگر متفاوت هستند. دست هایی که به عنوان پروتز ثابت مورد استفاده قرار می گیرند از نظر قیمتی در پایین سطح قرار دارند. سایز پروتز نکته مهمی در تعیین قیمت این محصول می باشد. در کنار سایز، ناحیه ای که نیاز به نصب پروتز دارد نیز در قیمت گذاری مهم می باشد. قیمت پروتز های متحرک دست با قیمت پروتز های ثابت دست کاملا متفاوت است. اگر دست مصنوعی دارای حسگر در سر انگشتان باشد به طور مسلم قیمت بالاتری خواهد داشت.

پروتز های سیلیکونی که دارای رابط در تمام نقاط دست هستند و فرد مصرف کننده به راحتی می تواند انگشتان خود را با استفاده از آن هاحرکت دهد و قادر به انجام کارهای ظریف با استفاده از این دست های مصنوعی شود در بالاترین سطح از قیمت قرار دارند. افرادی که قصد شنا کردن و استفاده مداوم از آب را بر روی دست مصنوعی دارند باید پروتز های مخصوص به این کار را خریداری کنند تا در طول دوره مصرف با مشکل مواجه نگردند و این پروتز ها نیز دارای قیمت های بیشتری نسبت به پروتزهای دست معمولی هستند.

قطعات به کار رفته شده در ساخت پروتز دست تاثیر مهمی در تغییر قیمت این محصول دارند. دست های مصنوعی مکانیکی که یکی از بهترین و جدید ترین نوع دست های مصنوعی هستند و دارای قیمت های متنوعی مانند دیگر پروتزهای موجود در بازار می باشند.

قیمت دست مصنوعی مکانیکی ارزان

قیمت دست مصنوعی مکانیکی ارزان مراکزی که به عرضه دست مصنوعی مکانیکی با قیمت مناسب اقدام می نمایند این محصولات را از کارخانه های موجود در شهر تهران تهیه می نمایند و آن ها را با جنس های بسیار خوب و مطلوب در اختیار مشتری ها می گذارند. این فروشگاه ها با کاهش قیمت این کالا ها سبب می شوند که خریدار های دست مصنوعی بتوانند با توجه به بودجه ای که در دست دارند خرید شان را به اتمام برسانند. از طرف دیگر هم خود آن ها می توانند محصول های بیشتری را به خریدار ها بفروشند.