قیمت تجهیزات خانه هوشمند، با توجه به امکانات و قابلیت های تجهیزات متفاوت است. شرکت های تولید کننده این محصول به ایجاد نمایندگی های در سراسر کشور اقدام کرده اند، تا بتوانند محصول خود را راحت تر بفروشند.

قیمت تجهیزات خانه هوشمند | نمایندگی فروش آن در کشور

لیست قیمت فروش تجهیزات خانه هوشمند در کشور

لیست قیمت فروش تجهیزات خانه هوشمند در کشورلیست قیمت فروش تجهیزات خانه هوشمند و انواع وسایل هوشمند، را می توان با جسجو در شبکه های اینترنتی مطلع شد. که قیمت در تمام این سایت های اینترنتی مطابق با شرایط بازار به روز رسانی می شود.

علاوه، بر این سایت ها، ما می توانیم با مراجعه به شرکت های تولید کننده، و مراکز پخش و فروش، از لیست قیمت ها اطلاع یافت.

قیمت فروش تجهیزات خانه هوشمند، با توجه به نوع برند، کیفیت، کاربرد و امکانات آن متفاوت است.

تجهیزات خانه هوشمند شامل موارد زیر است:

1_گیرنده ریموت

2_کیت روشنایی هوشمند

3_کیت کلید و دیمر

4_کیت خانه

5_کلید هوشمند فن

6_کیت امنیتی

7_پکیج هوشمند

8_هاب مرکز

9_قفل هوشمند درب خانه

10_سیستم روشنایی

11_سنسور (پرورش گیاه، حرکتی، دما و رطوبت، تشخیص)

12_زنگ

13_کنترلر لامپ هوشمند

14_جسگر موضعی و…. است.

نمایندگی فروش تجهیزات خانه هوشمند در تهران

نمایندگی فروش تجهیزات خانه هوشمند در تهرانمزایایی هوشمند سازی اپارتمان علاوه بر کاهش مصرف انرژی به تامین امنیت در آپارتمان ها، که به وسیله هوشمند سازی تجهیزات امنیتی ساختمان انجام می شود، کمک می کند. ساکنان آپارتمان ها می توانند از مزایایی مانند ارتباط با اینترنت و همچنین استفاده از امکانات صوتی و تصویری و کنترل تجهیزات خانگی را استفاده کنند، و با برنامه ریزی عملکرد اجزای مختلف آپارتمان، آسایش و راحتی خود و دیگران را بر آورده سازند.

شرکت های تولید کننده تجهیزات خانه هوشمند، برای فروش و عرضه محصولات خود، به ایجاد نمایندگی های در سراسر کشور اقدام کرده اند. از جمله در شهر تهران، این نمایندگی ها در تهران محصول خود را به تمام نقاط کشور عرضه می کنند.

تهران به عنوان پایتخت، مشتریان زیادی در آن وجود دارد، به ویژه ساکنین مناطق بالا شهر، چون این محصول بیشتر مشتریان آن از افراد مرفه جامعه هستند.

این نمایندگی ها در تهران، آسان تر می توانند، محصول خود را به سراسر کشور عرضه کنند، چون بیشتر مردم خرید های خود را از تهران تهیه می کنند. تا قیمت کمتری داشته باشد، و کیفیت محصولات هم بالا باشد.

بازرگانی فروش تجهیزات خانه هوشمند در کشور

بازرگانی فروش تجهیزات خانه هوشمند در کشورشرکت های بازرگانی زیادی در کشور وجود دارد. که این محصول را به فروش می رسانند.

شرکت های بازرگانی با خرید تجهیزات خانه هوشمند، از شرکت های تولید کننده، یا وارد کننده، اقدام به فروش این محصول به تمام نقاط کشور کرده اند. مانند سیستم هوشمند ساختمان در شیراز، که به فروش تجهیزات هوشمند ساختمان مشغول است.

یک پک خانه هوشمند تمام وسایل داخل منزل را برای شما هوشمند می کند. که کنترلر مرکزی خانه هوشمند یا از طریق ipad یا موبایل صورت می گیرد. 

کشور های وارد کننده تجهیزات خانه هوشمند

کشور های وارد کننده تجهیزات خانه هوشمند کشور های زیادی در دنیا وجود دارد، که وارد کننده تجهیزات خانه هوشمند، هستند. کشور های وارد کننده، این محصول را از کشور های زیادی از جمله کشور های اروپایی وارد می کنند.

 اولین بار این محصول توسط کشور های پیشرفته و توسعه یافته جهان استفاده شد. و این کشور ها اولین بار تولید کننده انواع تجهیزات خانه هوشمند بودند. از جمله کشور های اروپایی که این محصول را به کشور های مختلفی صادر می کنند.

خرید ارزان تجهیزات خانه هوشمند در ایران

خرید ارزان تجهیزات خانه هوشمند در ایرانبرای خرید ارزان تجهیزات خانه هوشمند می توان از روش های زیر اقدام مرد:

1_ مراجعه به تولید کننده محصول

2_ مراجعه به نمایندگی ها، و مراکز پخش و فروش محصول، که در بعضی از شهر های ایران وجود دارد. چون این این ها محصول را به طور مستقیم و بدون واسطه از تولید کننده وارد می کنند، به خاطر همین قیمت آن ها ارزان است.

3_ مراجعه به سایت های اینترنتی معتبر

پکیج هوشمند سازی خانه با هدف کاهش مصرف انرژی، افزایش سطح امنیت، ارتقای کیفیت شرایط آسایشی، ایمنی و مدیریت بر تمام اجزای داخل ساختمان در یک واحد مسکونی اجرا می شود. 

کنترل اجزای ساختمان برای کاربر استفاده از پنل های اتاق به صورت محلی و استفاده از ریموت و از راه دور امکان دارد. به علاوه فرد می تواند از طریق ipad و یا موبایل نیز کنترل واحد خود را بدست گیرد.