در جهت کمک و فراهم آوردن حداقل شرایط زندگی معمول برای سالمندان و یا حتی افراد معلول و کم توان، محصولات بسیار زیادی تولید و عرضه شده اند. این محصولات تحت عنوان وسایل توانبخشی سالمندان شناخته شده و نقشی بسیار موثر را در حرکت بهتر این افراد بر عهده دارند. در واقع این تجهیزات از ضروریاتی هستند که هر فرد سالمند، خواسته یا ناخواسته به آن ها احتیاج دارد و از این مساله هیچ راه گریزی نیست. اما برای آن دسته از افرادی که به عنوان خریدار در جستجوی این گروه از وسایل هستند، پیشنهاد می شود که به مراکز مجاز فروش وسایل توانبخشی سالمندان مراجعه کنند که در این حال قادر به تهیه آن به زیر قیمت بازار در ایران خواهند بود.

فروش وسایل توانبخشی سالمندان به زیر قیمت بازار در ایران

تهیه وسایل توانبخشی سالمندان زیر قیمت بازار

تهیه وسایل توانبخشی سالمندان زیر قیمت بازار استفاده از وسایل کمکی برای سالمندان و همینطور افراد معلول و دارای مشکلات جسمانی از جمله امور اجتناب ناپذیری است که وجود دارد.
این وسایل ساخته شده اند تا زندگی راحت تر و ایمن تری را برای این دسته از افراد به وجود آورده و ادامه حیات را به نحوی برایشان میسر سازند.
در هر حال افراد سالمند و معلول بخشی از جامعه بوده و آن ها نیز حق یک زندگی راحت حداقلی را هم که شده دارند.
در راستای رعایت همین حق است که امروزه تجهیزات بسیار زیادی که تنوعی بی شمار را دارا بوده و بر حسب اصول استاندارد و امنیت کامل ساخته شده و به بازار ارائه شده اند.

حال اگر شما قصد تهیه وسایل توانبخشی سالمندان را دارید، می توانید از راه های مختلفی وارد شوید.
اما یکی از راه هایی که می تواند شما را سریع تر به این تجهیزات رسانده و مزیت های بهتری را هم در اختیارتان قرار دهد، مراجعه به همین مرکز است.
شما با انتخاب این راه و این مرکز خرید می توانید از چنین مزایای آشکاری برخوردار گردید:

  • تهیه وسایل توانبخشی در تنوع بالا
  • خرید وسایل توانبخشی سالمندان زیر قیمت بازار

خرید و فروش وسایل توانبخشی سالمندان

خرید و فروش وسایل توانبخشی سالمندانوسایل توانبخشی سالمندان بیش از هر محصول و کالای دیگری دارای اهمیت می باشند، چرا که با حرکت این افراد که ساده ترین حق هر کسی است سروکار دارند.
در واقع این وسایل به گونه ای طراحی و تولید شده اند که حداقل امکان حرکتی را برای سالمندان به وجود آورده و بتوانند حتی در مساعد کردن حال آن ها موثر واقع شوند.
همانطور که زندگی بدون پا یا دست برای افراد جوان و یا عادی ممکن نیست، حرکت بدون وسایل توانبخشی و یا حتی نشستن هم برای برخی از سالمندان به هیچ وجه امکانپذیر نمی باشد.
همه ی این موضوعات نشان از درجه اهمیت بالای این تجهیزات بسیار کاربردی دارند.

اصلا با وجود آشکار شدن این میزان از اهمیت است که اکنون خرید و فروش تجهیزات توانبخشی نسبت به سال های گذشته صعود پیدا کرده و با پیدایش تنوع بیشتری از این ابزار، امکان بیشتری هم برای زندگی معمولی این افراد به وجود آمده است.

مزیت های استفاده از وسایل توانبخشی

مزیت های استفاده از وسایل توانبخشیوسایل توانبخشی چه برای سالمندان موثر ظاهر شده و چه برای بیماری هایی نظیر سکته، ضایعات نخاعی، جراحی های ارتوپدی، ضربه مغزی، سوختگی، ام اس و … مفید واقع شده و به بازیابی توان از دست رفته ی فرد بیمار کمک می کنند.
اما موضوع دیگری که در این بخش می خواهیم به آن بپردازیم، شرح مزیت های استفاده از وسایل توانبخشی به طور واضح تر می باشد که دعوت می کنیم در ادامه به این مزیت ها که در گزینه های زیر آمده اند، توجه بفرمایید:

  • موجب حفظ عمومی سلامت فرد می گردند.
  • توان حداقل حرکت را در فرد ایجاد می کنند.
  • به جلوگیری از آسیب های احتمالی مانند افتادن و یا حتی شکستگی بعد از آن در افراد کم توان و سالمند می انجامند.
  • تقویت روحیه این افراد را در اثر استفاده از این وسایل و به دنبال آن حرکت روان تر موجب می شوند.
  • به عنوان تکیه گاهی مطمئن نزد آن ها عمل کرده و باعث می شوند تا به کمک آن ها، انجام امور شخصی برایشان آسان تر شود.

انواع وسایل توانبخشی کدام اند؟

انواع وسایل توانبخشی کدام اند؟وسایل توانبخشی که در قالب وسایل نگهداری از سالمندان و یا تجهیزات کمکی معلولین و غیره ظاهر شده اند، انواع و اقسام متعددی را در بر می گیرند.
اگر بخواهیم به ذکر برخی از این وسایل مهم و بسیار پر فایده بپردازیم، شامل این گزینه ها خواهند شد:

  • توالت فرنگی برای سالمندان
  • فریم کمکی توالت فرنگی
  • محافظ توالت فرنگی
  • تشک مخصوص سالمندان
  • تخت مناسب برای سالمندان
  • محافظ کنار تخت سالمند
  • محصولات ارتوپدی
  • ویلچر
  • واکر
  • عصا
  • و …

فروش عمده وسایل توانبخش

فروش عمده وسایل توانبخشبا پی بردن به ضرورت بالای انواع وسایل توانبخش، فعالیت های بسیاری در جهت فروش و عرضه آن ها به منظور تامین بهتر نیاز مصرف کنندگان و رعایت حال آن ها انجام شده است.
برای نمونه می توان به انواع فروشگاه لوازم توانبخشی که در قالب نمایندگی های فروش، مراکز عمده فروش تجهیزات پزشکی، شرکت توانبخشی البته از نوع شرکت پخش آن و غیره اشاره کرد که هر کدام نام و آوازه خوبی را بین خریداران عمده به دست آورده اند.

لذا با مراجعه به آن ها که در زمینه فروش عمده وسایل توانبخشی فعال بوده و انواعی از وسایل استاندارد، برند و معتبر را در اختیار خریداران قرار می دهند، می توان انواعی از جدید ترین این وسایل مانند دستگاه های پک فیزیوتراپی را مورد تهیه و سفارش قرار داد.
ضمن اینکه مشاورین فروش خبره در مراکز مذکور، پیش از خرید، زمینه های لازم برای آشنایی با تجهیزات فیزیوتراپی و یا وسایل توانبخش دیگر را برای خریداران میسر می سازند.

حال اگر شما هم خواستار آشنایی با برخی از تجهیزات فیزیوتراپی می باشید، می توانید گزینه های زیر را دنبال کنید:

  • دستگاه تکار
  • دستگاه دیپ اوسکیلیشن
  • دستگاه مگنت
  • لیزر
  • الکتروتراپی
  • اولتراسوند

حراجی وسایل توانبخشی سالمندان

حراجی وسایل توانبخشی سالمندانوسایل توانبخشی سالمندان از جمله وسایل رایج در حوزه فروش و مصرف بوده و به وفور می توان آن ها را بخش های متعدد بازار نظاره گر بود.
اما در توضیحی بیشتر از فروش این وسایل که به عنوان وسایل کمک حرکتی سالمندان  نقش بسیار بارزی را ایفا کرده و انجام امور روزمره را برای آن ها روی روال انداخته اند، باید گفت که برخی از مراکز عرضه این تجهیزات اقدام به حراج آن ها کرده اند.

اگر هم علت را از مراکز حراجی جویا شوید، خواهید فهمید که این کار را در جهت رفاه حال مشتریان و حفظ قدرت خرید آن ها انجام داده اند.
زیرا قیمت این تجهیزات در حال حاضر در بیشتر قسمت های بازار با افزایش بسیاری روبرو بوده و به همین دلیل این اقدام منصفانه و خیرخواهانه از سوی برخی از مراکز فروش صورت گرفته است.

همانند این مرکز که شرایط حراج مناسبی را برای خریداران سراسر کشور در نظر گرفته و در نتیجه با در نظر گرفتن کمترین سود، سعی در کسب رضایت حداکثری آن ها را دارد.
پس شما هم می توانید از این فرصت ویژه استفاده کرده و هر کدام از وسایل توانبخشی ارزان را با چنین مشخصاتی هم سفارش دهید:

  • وسایل توانبخشی درجه یک از نظر جنس و کارکرد
  • وسایل توانبخشی دارای برند معتبر

خرید وسایل توانبخشی سالمندان در بسته بندی های جدید

خرید وسایل توانبخشی سالمندان در بسته بندی های جدیددر حال حاضر برترین شرکت های عرضه کننده وسایل توانبخشی، این ابزار را درون بسته بندی های جدید که حاوی متریالی عالی و بهداشتی هستند جای داده اند.
در نتیجه می توان به هنگام خرید، ضمن تهیه بهترین وسایل توانبخشی، آن ها را در بسته بندی های مناسبی نیز سفارش داد.
در کنار این موضوع بد نیست اگر با دسته بندی برخی از وسایل توانبخشی سالمندان که هر کدام ضمن برخورداری از بسته بندی های جدید و استاندارد، کارایی ویژه ای را از خود بروز می دهند، آشنا شوید. مانند:

  • وسایل لازم جهت نشستن بهتر سالمندان
  • وسایل سالمندان در آشپزخانه
  • تجهیزات سالمندان برای غذا خوردن راحت تر
  • تجهیزات سالمندان برای حمام و وان حمام مخصوص
  • انواع آسانسور و بالا بر مخصوص برای آن ها
  • میز پرتابل و چند منظوره برای سالمندان
  • دستگیره و انبرک برای سالمندان
  • و …

تهیه بروز ترین وسایل توانبخشی

تهیه بروز ترین وسایل توانبخشیبازار تهران یکی از مراجع مناسب جهت تهیه و خریداری انواع وسایل توانبخشی به شمار رفته و به عنوان تخصصی این تجهیزات را در اختیار خریداران قرار می دهد.
برای نمونه می توان به بازار ویلچر تهران اشاره کرد که فقط ویلچر سالمندان و معلولین را به فروش رسانده و این تفکیک سازی بازار وسایل توانبخشی به دلیل ارائه خدمات بهتر به هر کدام از نیاز های موجود در این زمینه انجام شده است.
اما اگر بخواهید به تهیه بروز ترین وسایل توانبخشی به ویژه ویلچر سالمندان از بازار تهران بپردازید، با مراجعه به بازار تخصصی آن که نام بردیم، خواهید توانست ویلچر های متنوع، کاربردی و بسیار ایمنی را مورد سفارش قرار دهید.
ویلچر هایی مانند:

  • ویلچر تاشو
  • ویلچر معمولی
  • ویلچر ارتوپدی
  • ویلچر اطفال
  • ویلچر برقی

لیست قیمت فروش وسایل توانبخشی

لیست قیمت فروش وسایل توانبخشیوسایل توانبخشی از جمله وسایلی هستند که با درجه کیفیت های متمایز از یکدیگر در بازار فروش موجود می باشند.
یعنی هم می توان شاهد وسایلی فوق العاده با کیفیت و هم شاهد وسایلی معمولی از نظر جنس و یا حتی کارکرد در بازار بود.
به علاوه ی اینکه این ابزار و تجیزات بسیار پر اهمیت، توسط شرکت های متعددی در معرض تولید قرار گرفته اند که در نتیجه ی آن تعددی از برند این محصولات را در بخش های فروش می بینیم.
به همه ی این عوامل باید متفاوت بودن کشور سازنده، متغیر بودن ابعاد و اندازه، متنوع بودن انواع وسایل از نظر مدل و شکل و … را هم اضافه کرد.

در آخر با کنار هم قرار دادن این فاکتور هاست که می توان شاهد لیست قیمت فروش گوناگونی از این وسایل از جمله قیمت دستگیره سالمندی، قیمت واکر سالمندی و غیره در مراکز عرضه و فروش بود.
در کل اگر خواسته تان دسترسی به بهترین سطح قیمت این تجهیزات لازم می باشد، می دانید که تنها از طریق مراکز خاصی همانند این مرکز به آن دست خواهید یافت و نمی توانید این انتظار را از همه ی مراکز فروش وسایل توانبخشی داشته باشید.

خریداران وسایل توانبخشی سالمندان

خریداران وسایل توانبخشی سالمندانتجهیزات کمکی سالمندان یا همان وسایل توانبخشی جزو مهم ترین محصولات مورد استفاده توسط این افراد تلقی شده که امروزه حوزه های بزرگی از تولید و فروش را به تصاحب خود در آورده اند.
چرا که این وسایل در گروه کالا های اساسی قرار گرفته و به همین دلیل هم است که تولیدات و فروش انبوهی را چه در داخل کشور و چه در خارج از آن به خود اختصاص داده اند.
اما خریدارانی که به دنبال تهیه این کالا های کمکی بسیار واجب هستند و همواره برایشان مهم است که از بهترین گزینه ها برای انتخاب و خریداری بهره مند شوند، باید بدانند که چنین امری تنها از سوی مراکز عرضه معتبر، چه مراکز حضوری و چه مراکز غیر حضوری میسر خواهد بود.

همانطور که گفتیم این مرکز به عنوان یکی از مراکز اصلی و بسیار معتبر عرضه وسایل توانبخشی به شمار آمده که حیطه خدماتش دقیقا مانند نمایندگی ها و شرکت های پخش می باشد.
یعنی با سفارش این وسایل از این مجموعه می توان هم وسایل توانبخشی با ضمانت و هم تجهیزات مورد نظر را با قیمت مستقیم و کاملا به صرفه مورد تهیه قرار داد که قطعا از این بهتر نمی شود.

سریع ترین راه خرید وسایل توانبخشی

سریع ترین راه خرید وسایل توانبخشیبه جهت خرید وسایل توانبخشی، راه های بسیاری را می توان آزمود که البته امتحان کردن همه ی راه ها با هم ممکن نیست و حتما زمانبر است.
اما یکی از بهترین راه هایی که می تواند خریدارا را به خرید وسایل توانبخشی در سریع ترین زمان ممکن رهنمون سازد، مراجعه غیر حضوری یا همان خرید اینترنتی می باشد.

در این حالت است که علاوه بر سرعت در خریداری که در اثر از بین رفتن فاصله های مکانی به وجود می آید و خریداران را قادر به سفارش عمده این وسایل در هر کجای ایران می گرداند، می توان از مزیت های چشمگیر دیگری هم مانند این موارد به طور کامل مستفیذ شد:

  • خرید وسایل توانبخشی با کمترین هزینه به دلیل درخواست از فروشگاه های مجازی که هزینه اجاره و واسطه نمی پردازند.
  • خرید وسایل مورد نظر در هر ساعت از شبانه روز و بدون محدودیت زمانی
  • ارسال رایگان سفارشات در صورت ثبت سفارشات بسیار عمده

کارخانجات تولید کننده وسایل توانبخشی سالمندان

کارخانجات تولید کننده وسایل توانبخشی سالمنداندر حال حاضر پیشرفت های مثبتی با وجود همه تحریم ها و محدویت ها توسط شرکت ها و کارخانجات ایرانی تولید کننده وسایل توانبخشی سالمندان تحقق پذیرفته است.
در نتیجه ی این پیشرفت، انواعی از وسایل توانبخشی هوشمند و با مکانیزمی درجه یک روی کار آمده که افزایش کارایی و سهولت در استفاده را برای مصرف کنندگان به دنبال آورده اند.
در واقع کارخانجات تولید کننده البته مجرب ترین آن ها، با تکیه بر تجهیزات مدرن صنعتی، اعمال اصول کیفی و ارزیابی دقیق کیفیت و عواملی این چنینی است که توانسته اند تجهیزات مورد نظر را تولید و عازم بازار فروش داخلی و جهانی گردانند.
البته به این گروه از وسایل مهم، می توان طراحی های صنعتی به روز و مطابق با نیاز های مصرف کنندگان را هم افزود که همه ی این ها در کنار هم منجر به پدیدار گشتن بهترین و جدید ترین نوع این وسایل شده و منجر به رفاه حال سالمندان، معلولین، بیماران خاص و … گشته اند.