اختلالات راه رفتن به دنبال اختلالات عصبی مانند آسیب های نخاعی (SCIs) و سکته مغزی اغلب ناتوان کننده هستند و تأثیر منفی بر کیفیت زندگی دارند. بنابراین بازیابی راه رفتن با ربات های اسکلت خارجی اولویت اصلی است و یکی از اهداف اولیه فرآیند توانبخشی محسوب می شود.

اجازه دادن به کاربران ویلچر برای ایستادن و حرکت می‌تواند بر تحرک جامعه، مشارکت اجتماعی و مبارزه عمیق با مسائل پزشکی ثانویه مرتبط با عدم تحمل وزن مانند پوکی استخوان، عفونت‌های دستگاه ادراری و زخم‌های فشاری تأثیر بگذارد.

فروش ربات های اسکلت خارجی به نمایندگی های کل کشور

مشکلات رایج در فروش ربات های اسکلت خارجی

مشکلات رایج در فروش ربات های اسکلت خارجی سیستم های توانبخشی رباتیک برای اندام تحتانی را می توان به موارد زیر طبقه بندی کرد: سایت ثابت ثابت و سیستم های پیاده روی سیار رو زمینی در حال حاضر دامنه ناتوانی هایی که این نوع دستگاه از آنها بهره می برد محدود است و در حالی که برای توانبخشی استفاده می شود، هنوز در مرحله ای نیستند که اسکلت بیرونی اندام مصنوعی در طول روز برای مسافرت معمولی روزانه استفاده شود.

سیستم های ثابت ایستا سیستم‌های اسکلت بیرونی ثابت یا ثابت، یک ساختار ثابت ترکیب شده با یک سکوی زمین متحرک (مانند تردمیل یا صفحات پا) را ترکیب می‌کنند و هدفشان خودکارسازی درمان‌های سنتی است آن‌ها ممکن است دستگاه‌های اثرگذار انتهایی پا مبتنی بر تردمیل یا قابل برنامه‌ریزی باشند.

سیستم های مبتنی بر تردمیل از یک اسکلت ارتوتیک اکسواسکلت روباتیک متصل به اندام تحتانی بیمار همراه با یک سیستم وزن بدن برای تخلیه بخشی از وزن بیمار در مرحله ایستادن راه رفتن استفاده می کنند و بار مورد نیاز برای غلبه بر بیمار را کاهش می دهند. ، و اطمینان از ایمنی و ثبات در هنگام راه رفتن سیستم‌های اثرگذار انتهایی پا از صفحات پایه برای هدایت پاها و شبیه‌سازی مراحل راه رفتن استفاده می‌کنند.

پیرا اسکلت برقی یک ماشین پوشیدنی همراه است است که با سیستمی از موتورهای الکتریکی، پنوماتیک، اهرمها، سامانه‌های هیدرولیک، یا ترکیبی از فناوری‌های مختلف است که امکان حرکت اندام را همراه با افزایش قدرت و استقامت فراهم می‌کنند.

فروش ربات اسکلت بیرونی به قیمت عمده

فروش ربات اسکلت بیرونی به قیمت عمده یک اسکلت بیرونی نیرودار با یک اسکلت بیرونی غیرفعال متفاوت است، زیرا اسکلت بیرونی فاقد محرک ذاتی است و برای حرکات کاملاً به عضلات خود کاربر متکی است و استرس بیشتری را اضافه می کند و کاربر را مستعد خستگی می کند، اگرچه مزایای مکانیکی و محافظت از کاربر را به همراه دارد. . این همچنین تفاوت اسکلت بیرونی را با ارتزها توضیح می دهد ، زیرا هدف ارتز عمدتاً ارتقاء کار عضلانی به تدریج افزایش یافته و در بهترین حالت، بازیابی و بهبود عملکردهای عضلانی موجود است.

فروش ربات اسکلت بیرونی به قیمت عمده در فروشگاه اینترنتی و آنلاین ما موجود می باشند میتوانید جهت خرید و سفارش محصولات خویش به وب سایت ما مراجعه کنید و از قیمت و نحوه سفارش آشنا شوید .