ربات جابجایی موتومن سری ES قابلیت های زیادی دارند و مهمترین کارای آنها این است که بدون نیاز به افراد به تنهایی کار می کنند.

جابجایی اجسام سنگین توسط انسان را فراموش کنید!ربات ها چون کارایی زیادی دارند در همه جا استفاده میشوند مخصوصاً در پایتخت کشورمان یعنی شهر تهران که بسیار پیشرفته هست ربات ها در آنجا بسیار خریدار و خواهان دارند.

تولید ربات کارهای انسان ها را راحت کرده ربات جابجایی موتور سری Es با کیفیت و با کارایی زیاد است و قیمتشان در مقایسه با کارایی و کیفیت شان کم است یعنی ارزشش را دارد.

فروش ربات جابجایی موتومن سری ES در تهران

مشخصات ربات جابجایی موتومن سری ES برای فروش

مشخصات ربات جابجایی موتومن سری ES برای فروش جابجایی موتومن سری ES چهار نوع است و هرکدام کارایی مخصوص به خود را دارد , دارای ۶ محور عملکرد هایی عالی برای جابجایی مواد ، رنگ پاشی،جوش نقطه و… هستند وزنشان 1120کیلوگرم هستند و می‌توانند وزن تا160کیلو گرم را حمل و جا به جا کنند. این مدل ها با سطح دسترسی از ۲,۴۴۶ mm تا ۴,۰۰۴ mm با لختی بسیار بالا موجود هستند. سرعت محور افزایش پیدا کرده و شتاب سایکل تایم یا زمان عملکرد را به طور قابل توجهی کاهش داده است. طراحی فشرده و چابک کار در موقعیت های نزدیک به قطعه کار را ممکن می سازد که بهره وری را بهبود می بخشد.

در گذشته افراد این چنین کارهای بلند کردن اجسام سنگین را خودشان انجام می دادند خطرات زیادی جانشان را تهدید میکرد ولی با پیشرفت علم الکتریکی این ربات ها وارد بازار شدند همه افراد می‌توانند برای راحت کردن کسب و کارشان و کم کردن نیروی انسانی کارگاه هایشان که هزینه های زیادی دارد ربات جابجایی موتومن سری ES را از نمایندگی های معتبر خرید کنند و چون خرید از نمایندگی ها واسطه ندارند خرید به صرفه و ارزان ترس نیز خواهید داشت .

همه تولیدکنندگان

فروش عمده ربات جابجایی یاسکاوا سری GP

فروش عمده ربات جابجایی یاسکاوا سری GP ربات های Motoman سری GP ربات هایی کامپکت با سرعت بالا هستند که دارای PAYLOAD از ۷ کیلوگرم تا ۲۵ کیلوگرم می باشند. تنظیمات و تعمیر و نگهداری ساده و ساختار مچ ربات و همچنین مقاومت محیطی عالی راندمان را در نصب و راه اندازی، کار با ربات و نگهداری تجهیزات بهبود می بخشد.

خرید عمده ربات جابجایی یاواسکا سری GP از نمایندگی های معتبر با قیمت کم محاسبه میشود و ممکن است تخفیف نیز بگذارند بنابراین شماهم میتوانید با قیمت پیشنهادی خودتان بفروشید و کسب و کار کنید. فروش عمده ربات های جابجایی و دیگر وسایل هوشمند به قیمت کم می‌باشد بنابراین به همه مشتریان عزیز توصیه میکنیم محصولات مورد نظرشان را به صورت عمده و کلی خریداری نمایند. تا از هزینه های اضافی کاسته شود.

همه تولیدکنندگان سعی میکنند با تولید با کیفیت و عمر بیشتر رضایت مشتریان را نیز داشته باشند که برند یاسکاوا همه این ها را دارد.