ربات برداشت محصول تکی و عمده جز پیشرفته ترین تجهیزات در کشاورزی و سایر کارها محسوب می شوند طوری که استفاده از آن سرعت کار را چند برابر می کند و هم چنین بدون نیاز انسان عملیات خود را به پایان می رساند. این نوع ربات ها کار تولید کشاورزی را چند برابر می کنند و سود بالاتری برای آن ها به ارمغان می آورند. فروشگاه ربات های کشاورزی تکی و عمده ، باید از ربات های مدرن تر استفاده کنند تا بتوانند اعتماد مشتری را جلب نمایند و نیاز آن ها را برآورده کنند. فروشگاه ربات کشاورزی جز شلوغ ترین فروشگاه ها محسوب می شود زیرا همه کشاورزان برای راحتی کار خود، تولید بیشتر و هزینه کمتر این نوع محصول را خریداری می کنند و از آن ها در زمین کشاورزی به خوبی استفاده می نمایند طوری که با خرید ربات دیگر فرد خسته نمی شود و زمان بسیار کمتری بیشترین تولید را دارد. فروشگاه ربات باید انواع ربات های کشاورزی از قبیل ربات داشت، کاشت، برداشت، آبیاری و کود دهی را داشته باشد تا کشاورزان برای کار خریداری نمایند.

فروش ربات برداشت محصول تکی و عمده

بهترین نوع ربات برداشت محصول برای فروش عمده

بهترین نوع ربات برداشت محصول برای فروش عمده بهترین نوع ربات برداشت محصول برای فروش عمده رباتی است که در کمترین زمان ممکن محصول را برداشت کند و میوهای رسیده و درجه یک را از میوه های خراب و نارس به خوبی تشخیص دهید و در شرایط آب و هوای نامساعد نیز بتوان بهترین عملکرد را داشته باشد .

فروش ویژه ربات برداشت میوه درجه یک

فروش ویژه ربات برداشت میوه درجه یک با شیوع ویروس کرونا کمبود کارگر برای میوه چینی در باغ‌ها و زمین‌های کشاورزی استرالیا به مشکلی جدی مبدل شده و حالا ربات‌های میوه چین می‌توانند برای کمک به حل این چالش به میدان بیایند. پیش از این از ربات‌ها برای بررسی کیفیت محصولات کشاورزی، چوپانی و گله داری و غیره استفاده شده بود و ربات جدید که مجهز به یک بازوی منعطف است با استفاده از مجموعه‌ای از دوربین‌ها و الگوریتم‌های هوش مصنوعی درخت‌ها را اسکن کرده و میوه‌ها را شناسایی می‌کند. این ربات دقت بالایی دارد و محاسبات خود را به گونه‌ای انجام می‌دهد که از آسیب دیدن به شاخ و برگ درخت‌ها و همین طور محیط اطراف جلوگیری شود. دسته این ربات به صورتی نرم و با چهار انگشت طراحی شده و برای جلوگیری از آسیب دیدن سیب‌ها یک سیستم مکش نیز برای آن در نظر گرفته شده تا کنده شدن سیب‌ها با حداقل خسارت انجام شود. دقت این ربات برای شناسایی و جمع‌آوری سیب‌ها به ۹۰ درصد می‌رسد و بازوی آن می‌تواند سیب‌هایی در فاصله حداکثر ۱.۲ متری از ربات را جمع‌آوری کند. ربات یادشده قادر به فعالیت در شب و در شرایط آب و هوایی نامساعد نیز است و برای شناسایی هر سیب بر روی درخت به تنها ۲۰۰ میلی ثانیه زمان نیاز دارد