هوشمند سازی مرغداری یکی امکانات بروزی است که در بخش پرورش حیوانات ایجاد شده است و مکان هایی مانند سالن های مرغداری هایی که علاقه به پیشرفته شدن دارند در جهت صرفه جویی در هزینه های خود از این امکانات استفاده می کنند و بکارگیری این خدمات نیز نیازمند تهیه تجهیزات متناسب با آن است که در مراکز مربوطه در مدل های مختلف به فروش می رسد.

فروش تجهیزات هوشمند سازی سیستم سالن مرغداری

کاربرد هوشمند سازی در سالن مرغداری

کاربرد هوشمند سازی در سالن مرغداری با خدمات هوشمند سازی در سالن مرغداری تمام مراحل تولید به صورت اتوماسیون انجام می پذیرد مانند:

  • لذا با نصب دستگاه های تهویه حداقلی، انتقالی و تونلی می توان دی اکسید کربن و آمونیاک موجود در فَضا را دفع و اکسیژن را جایگزین آن نمود.
  • با روش هوشمند سازی سیستم گرمایشی و سرمایشی نیز می توان دمای محیط را تنظیم و از بیماری در گله جلوگیری نمود.
  • با هوشمند سازی زمان روشن و خاموش شدن فن ها و کارکرد مه پاش ها و مقدار دمای سالن می توان مقدار رطوبت مورد نیاز سالن را به صورت اتوماسیون تنظیم نمود.
  • طول مدت خاموشی و روشنی نور سالن را نیز می توان هوشند کرد و از بروز بیماری ناشی از کمبود نور جلوگیری نمود.
  • با بکار گیری ترازوهای هوشمند نیز می توان وزن مرغ ها را مطلع شد تا بدین وسیله کیفیت پرورش بهبود بخشیده.
  • همچنین با افزودن کنتر آب بر سر منبع اصلی و اتوماسیون یا هوشمند کردن دفعات توزیع و ساخت دان می توان از هزینه های اضافی و هدر رفت آب و غذا کاست.
  • با استفاده از کنترل هوشمند که به مبایل متصل است نیز می توان از خرابی تجهیزات اطلاع پیدا کرد.

خدمات باکیفیت سیستم هوشمند سازی مرغداری

خدمات باکیفیت سیستم هوشمند سازی مرغداری خدمات هوشمند سازی باکیفیت در مرغداری ها در شرکت های مخصوص آن انجام می شود که دارای مهندسین مجرب و متخصصی هستند و با استفاده از تجهیزات و فناوری روز و پیشرفته ای که در اختیار دارند این تجهیزات را در محل مورد نظر نصب می کنند.

لذا بعد از اینکه صاحب مرغداری به این شرکت ها مراجعه نمود مهندسین از محل مورد نظر بازرسی نموده و بر اساس متراژ سالن و تعداد سالن های مورد نظر به پیش بینی نصب تجهیزات و دستگاه های مورد نیاز می پردازد و تعداد آنها را محاسبه می کند.

کیفیت خدمات هوشمند سازی بسته به نوع کار و کیفیت دستگاه ها و تجهیزات متفاوت است و بسته به امکاناتی که قرار است به این خدمات اضافه شود قیمت های آنها نیز متفاوت می باشد و متراژ سالن، تعداد لوازم و تجهیزات لازمه نیز از عوامل مهم در هزینه های این خدمات می باشد.