امروزه صنعت گلخانه به دلیل تولید محصولات خارج از فصل از محبوبیت زیادی برخوردار است و همه روزه در سراسر دنیا تلاش در جهت ارتقاع سازه های گلخانه ای و تجهیزات به کار رفته در آن برای تولید محصولات با کیفیت ادامه دارد یکی از تجهیزات جدید به کار رفته در گلخانه ها استفاده از سامانه هوشمند کنترل اقلیم گلخانه می باشد که این وسیله کمک شایانی جهت کنترل هوشمند تمامی شرایط گلخانه برای استفاده بهینه از منابع و کنترل عملکرد محصول کاشته شده می باشد.

فروش انواع سامانه هوشمند کنترل اقلیم گلخانه

ویژگی بارز سامانه هوشمند کنترل اقلیم

ویژگی بارز سامانه هوشمند کنترل اقلیم

گلخانه ها امروزه به دلیل تولید محصولات پیشرس از محبوبیت فراوانی در دنیا برخوردار بوده و همه روزه در دنیا تلاش در جهت افزایش عملکرد و هوشمند سازی گلخانه ها در جریان می باشد، یکی از تجهیزات ایجاد شده در گلخانه های مدرن بکارگیری وسیله ای با نام سامانه هوشمند کنترل اقلیم می باشد که تحولی عظیم را در صنعت گلخانه های مدرن ایجاد کرده است.

به طور کلی گلخانه به اتاقکی گفته می شود که به صورت مصنوعی تمامی شرایط لازم برای رشد گیاه حتی به صورت خارج از فصل و امانه کنترل هوشمند

ازجمله ویژگی های بارز سامانه هوشمند کنترل اقلیم گلخانه عبارت است از:

  • کنترل میزان تمام منابع اولیه بکار رفته
  • امکان اطلاع رسانی به گوشی کاربر از راه دور
  • امکان کنترل رطوبت و تغذیه و دما در حد استاندارد
  • گزارش ثانیه به ثانیه شرایط محیطی درون گلخانه
  • کنترل مسائل جزئی در گلخانه به منظور افزایش عملکرد در گلخانه و اطلاع رسانی لحظه به لحظه شرایط به کاربر
  • گزارش اتفاقات ناگوار خاموش شدن تجهیزات، باد و بارندگی شدید و غیره به کاربر از راه دور به صورت سریع جهت کنترل و اقدام سریع برای رفع مشکل

خرید ارزان سامانه هوشمند کنترل اقلیم گلخانه

خرید ارزان سامانه هوشمند کنترل اقلیم گلخانه

امروزه افزایش کیفیت و عملکرد گلخانه ها از اهمیت فراوانی برخودار می باشد از این رو هوشمند سازی گلخانه ها جهت افزایش دقت وافزایش عملکرد محصول امری ضروری می باشد لذا استفاده از سامانع هوشمند کنترل اقلیم گلخانه کمکی شایان در جهت ارتقاع عملکرد گلخانه می باشد.

این مجموعه در تلاش است با بهره گرفتن از تکنولوژی روز دنیا و به کارگیری کادر مجرب و قوی جهت ساخت انواع سامانه هوشمند برای استفاده در شرایط گوناگون اقدام به ساخت سامانه های قوی و با کیفیت نماید. هدف مجموعه رفع نیاز بازارهای داخلی و خارجی و همچنین خدمت رسانی به مشتریان عزیز می باشد.

در این مجموعه انواع سامانه های هوشمند درجه یک برای مصارف مختلف موجود می باشد، همچنین مجموعه با برخوردار بودن از کادر مجرب و فعال جهت پاسخ گویی آماده خدمت رسانی به شما مشتریان عزیز می باشد. لذا جهت کسب اطلاع بیشتر از کاتالوگ انواع محصولات، اطلاع از قیمت ها و همچنین خرید سامانه هوشمند با مشاور شرکت تماس حاصل فرمایید .