سیستم اطفاء حریق هوشمند شامل قسمت ها و بخش های متعددی همچون آشکار ساز حرارتی و آژیر فلاشر می باشد. این سیستم به دلیل داشتن کیفیت بالا، سالانه به کشورهای اروپایی و حوزه خلیج فارس صادر می شود. صادرات سیستم اطفاء حریق هوشمند و همچنین وسایل توانبخشی و وسایل معلولین، ربات های مخصوص معلولین جهت کمک به راه رفتن و یا گرفتن اشیا، ربات های کشاورزی مانند ربات علف هرز، ربات های مخصوص کارهای سخت به این کشورها ارز آور بوده و به همین دلیل این امر در طی سالیان اخیر، کمک فراوانی به اقتصاد کشور ایران کرده است.

صادرات سیستم اطفاء حریق هوشمند

صفر تا صد صادرات سیستم اطفاء حریق هوشمند

صفر تا صد صادرات سیستم اطفاء حریق هوشمند امروزه سیستم های اطفاء حریق هوشمند به عنوان پرکاربردترین سیستم های اطفاء حریق شناخته شده اند که با استفاده از ساده ترین تجهیزات احتمال خطر آتش سوزی را در مکان های مختلف به حداقل رسانده اند. این سیستم، موثرترین و در عین حال اقتصادی ترین شیوه اطفاء حریق می باشد از این رو از سوی کشورهای همجوار از جمله عراق، امارات، قطر و بحرین با استقبال خوبی رو به رو شده است.

این سیستم های هوشمند، با استفاده از فن آوری های روز جهان و مطابق استاندارد های بین المللی تهیه و تولید شده اند، که همین عوامل باعث جلب نظر مشتریان خارجی شده و از این رو این محصول، جزو یکی از محصولات ناب و درجه یک صادراتی کشور ایران به شمار می رود. در حال حاضر، این سیستم در شهرهای بزرگ ایران همچون تبریز، اصفهان، یزد و شیراز در برندهای معتبر و شناخته شده، ساخته می شود.

صادرات سیستم های هوشمند لوازم صوتی

صادرات سیستم های هوشمند لوازم صوتی

امروزه، سیستم های هوشمند صوتی، به آسانی و به صورت یکپارچه صدا را از هدفون تا گوشه به گوشه خانه پخش می کنند. این محصول در برندها و مارک های مختلفی در کشورمان تولید شده و از لحاظ میزان کیفیت و مرغوبیت، کاملا شناخته شده و قابل اعتمادند. از این رو، سیستم های هوشمند صوتی نه تنها در ایران از فروش بالایی برخوردارند، بلکه در سایر کشورها نیز باعث جلب نظر مشتریان و متقاضیان شده اند.

سالانه، شاهد صادرات انواع سیستم های هوشمند لوازم صوتی به کشورهایی از جمله عراق، بحرین، قطر و کویت هستیم. این کالا برای دولت ایران بسیار سود آور بوده است. تنوع در ساخت و تولید این کالای پرکاربرد، دست مشتریان برای خرید را کاملا باز نگه داشته و باعث شده است که متقاضیان بتوانند با اطمینان خاطر از میزان کیفیت، نوع، طرح و مدل ، محصول مورد نظر را به سهولت انتخاب و خریداری کند.

قیمت این کالا برای مشتریان آن سوی مرزها، بسیار مناسب بوده و متقاضیان می توانند آن را با عادلانه ترین قیمت تهیه کنند.