توان بخشی پزشکی، مجموعه ای از پزشکان متخصص بوده که در زمینه های ارتوپد، جراح مغز و اعصاب و غیره فعالیت دارند که هدف اصلی آن ها بهبود مشکلات روحی، جلوگیری از پیشرفت معلولیت، درمان کننده مشکلات روانی فرد و تطابق دادن آن ها با جامعه و غیره می باشد. این پزشکان با استفاده از تجهیزات مختلف این هدف ها را دنبال می کنند. صادرات تجهیزات توانبخشی پزشکی به عمان، را می توان از طریق فضای مجازی مورد نقد و بررسی قرار داد.

صادرات تجهیزات توانبخشی پزشکی به عمان

استاندارد های لازم جهت صادرات وسایل توانبخشی

استاندارد های لازم جهت صادرات وسایل توانبخشی این کالا ها در کشور ما با استفاده از بهترین مواد اولیه و با کیفیت تولید می شود. همین داشتن کیفیت بالا می تواند گزینه مهمی باشد تا توجه دیگر کشور ها به آن جلب شود، علاوه بر آن، در حین فرآیند صادرات نیز باید استاندارد هایی را مد نظر گرفت تا صادرات به خوبی انجام شود. این نکته ها عبارتند از،

  • بسته بندی: این تجهیزات در مکانی فوق بهداشتی بسته بندی گردد و هم چنین نشان استاندارد پزشکی بر روی این بسته ها حک شده باشد. این بسته بندی ها باید به گونه ای باشند که هنگام جا به جایی هیچ آسیبی به آن ها وارد نشود.
  • زمان: تجهیزات پزشکی باید با توجه به نیاز بازار های کشور گیرنده آماده صادرات شود و هم چنین در کم ترین زمان ممکن و به موقع این کار انجام شود.
  • کیفیت: اگر این کالا ها از کیفیت بالایی برخوردار نباشند کشور گیرنده از قبول آن خود داری کرده و سبب ایجاد مشکلاتی برای کشور ما می شود.

صادرات وسایل توانبخشی ژله ای ارزان

صادرات وسایل توانبخشی ژله ای ارزان وسایل توانبخشی ژله ای، یکی از تجهیزات پزشکی بوده که در تقویت دست، برای درمان خار پاشنه، یک نوع دیگر آن که در سونوگرافی ها مورد استفاده قرار می گیرند. تولید کنندگان این کالا ها، پس از تولید اقدام به رو نمایی از آن ها در فضای مجازی می کنند و امکان ثبت سفارش مشتریان در بازار های خارجی را فراهم می کنند.

کشور های دیگر سفارش خود را از طریق سایت های اینترنتی به کشور ما اعلام می کنند و سپس تاجران بر حسب در خواست مشتری ها اقدام به خرید عمده آن ها با قیمت ارزانتری از تولید کنندگان می کنند. معمولا اجناس صادراتی از نوع از نوع درجه یک می باشند.

امروزه کار صادرات از راه های زمینی، دریایی و هوایی انجام می شود. استفاده از هر کدام از این راه ها، با توجه به موقعیت جغرافیایی و همچنین نوع کالای صادر شده انتخاب می شود. تجهیزات توانبخشی پزشکی و دارو ها، از طریق راه هوایی و توسط هواپیما ها صادر می شود، زیرا این کالا ها باید در اسرع وقت به دست مصرف کننده ها برسد.