مردم در طول زندگی خود بیشتر طول عمرشان را در ساختمان ها سپری می کنند چه بسا این ساختمان محل سکونت آن ها، محیط کار و یا هر جای دیگری باشد. همه به دنبال داشتن زندگی بهتر هستند و داشتن یک ساختمان و محیط امن و عالی برای زندگی سزاوار شماست. ساختمان هوشمند نمونه ای از همین زندگی رویایی است. تیم های تخصصی زیادی برای پایه ریزی این فناوری در فعالیت هستند تا با طراحی ، فروش و نصب چند سیستم هوشمند ساختمان، در ایجاد شهر هوشمند که متشکل از شمار زیادی ساختمان هوشمند است، راهنمای شما باشند.

سیستم هوشمند ساختمان | فروش ارزان ترین آنها در سراسر کشور

فروش ارزان ترین سیستم هوشمند ساختمان در کشور

فروش ارزان ترین سیستم هوشمند ساختمان در کشور

به دلیل وجود بازار نامتعادل و انواع تجهیزات استفاده شده در جهت هوشمند سازی، قیمت سیستم هوشمند ساختمان در نمایندگی های مختلف متفاوت است. اما در این بازار نمایندگی های فروش معتبری هستند که با تهیه محصولات با کیفیت و خرید مستقیم از شرکت تولیدی، توانسته اند تجهیزات لازم را برای یک خانه هوشمند با قیمت های بسیار مناسب و ارزان تر نسبت به دیگر رقیبان عرضه کنند. در این راستا مناسب ترین روش جهت داشتن یک ساختمان هوشمند مراجعه به یکی از این نمایندگی های فروش معتبر است.

بازار بزرگ فروش سیستم هوشمند ساختمان در ایران

بازار بزرگ فروش سیستم هوشمند ساختمان در ایران

خانه هوشمند آرمینا دارای یک تیم تخصصی بسیار قوی است و بیش از یک دهه در زمینه اتوماسیون و هوشمند سازی فعالیت دارد. این تیم تخصصی شامل گروه تحقیق و توسعه، تیم کنترل کیفیت، واحد خدمات پس از فروش و تیم مهندسی فروش بوده و در راستای خدمت به مردم فعالیت دارد. این شرکت فعالیت های خود را محدود به یک شهر نکرده و با ایجاد بیش از 80 نمایندگی در سطح کشور به عنوان بازار بزرگ فروش سیستم هوشمند ساختمان در ایران شناخته شده است. همچنین با ایجاد دوره آموزش هوشمند سازی ساختمان، آموزش هایی را در مورد آشنایی با نحوه فروش، نصب و راه اندازی محصولات هوشمند را برای علاقمندان در این زمینه فراهم کرده است.

مزیت های استفاده از سیستم هوشمند ساختمان

مزیت های استفاده از سیستم هوشمند ساختمان

ممکن است که این سوال پیش بیاید که سیستم هوشمند چیست؟ و استفاده از سیستم هوشمند ساختمان چه مزیتی دارد؟  سیستم هوشمند، سیستمی متشکل از چند دستگاه فوق پیشرفته است که به صورت بی سیم یا سیمی به یکدیگر متصل شده اند و  نسبت به اطراف خود هوشمندانه رفتار می کنند و می تواند محیط اطراف را درک کند. با این تعریف متوجه شدید که داشتن ابزار و تجهیزاتی که خودکار بوده و با کمتر دخالت انسان ها وظایف خود را انجام دهند، عالی خواهد بود. وجود یک خانه هوشمند وایرلس ممکن است که برای شما شبیه به یک رویا باشد اما تنها به سپردن ساختمان خود به تیم تخصصی هوشمند سازی این رویا به راحتی به حقیقت تبدیل می شود.

تفاوت های انواع سیستم هوشمند ساختمان در چیست؟

تفاوت های انواع سیستم هوشمند ساختمان در چیست؟

هدف اصلی هوشمند سازی ساختمان صرفه جویی در مصرف انرژی و هزینه های اقتصادی است اما هدف یک خانه هوشمند راحتی و رفاه و ایجاد محیط لوکس برای خانه و خانواده است. تجهیزاتی که در ساختمان هوشمند استفاده می شوند نسبت به خانه هوشمند تخصصی تر و حساس تر هستند. انواع سیستم های هوشمند در یک ساختمان هوشمند استفاده می شوند که در حالت کلی به چند دسته چون بخش امنیتی مانند دوربین مدار بسته، کنترل تردد افراد و سیستم های اعلام حریق، دسته سیستم های گرمایشی و سرمایشی و دسته های دیگری چون سیستم های روشنایی، اسانسور ها و پله ها برقی تقسیم بندی کرد.

خرید سیستم هوشمند ساختمان به قیمت روز بازار در کشور

خرید سیستم هوشمند ساختمان به قیمت روز بازار در کشور

به عنوان نمونه، اگر شما در شهر شیراز هستید و می خواهید که یک سیستم هوشمند ساختمان را خریداری کنید، اولین کاری که باید انجام دهید، مراجعه به یک نمایندگی معتبر سیستم هوشمند ساختمان در شیراز یا مراجعه به وب سایت های آنلاین معتبر فروش آن هاست. البته برای خرید محصولات با کیفیت و ارزان تر بهتر است که به دنبال نمایندگان معتبری باشید، چرا که شما با این روش می توانید ساختمان هوشمند خود را با قیمت به روز بازار و پایین تر از دیگر فروشندگان خریداری کنید.