افزایش روز افزون استفاده از خودروهای شهری، کلان شهر ها را با معضل ترافیک و فضای مورد نیاز پارک خودروها مواجه کرده است. برای استفاده بهینه از فضای پارکینگ ها به گونه ای که بتوان در مساحت کمتری خودروی بیشتری را جای داد همچنین جهت کاهش هزینه و مدیریت بهینه زمان می توان از سیستم های مکانیزه پارک و یا به عبارتی از سیستم مدیریت هوشمند پارکینگ استفاده کرد. سیستم های مدیریت هوشمند پارکینگ با داشتن سنسورهای مختلف و یا اندیکاتورها و دیتکورها و همچنین نمایشگر، بودن فضای پارک در قسمت های مختلف پارکینگ را در اختیار رانندگان قرار می دهد. با استفاده از سیستم های کنترلی مختلف امکان پرداخت هوشمند هزینه پارک را برای افراد فراهم می کند.

سیستم مدیریت هوشمند پارکینگ | عرضه بدون واسطه و ارزان این تجهیزات در کشور

عرضه بدون واسطه سیستم مدیریت هوشمند پارکنیگ در کشور

عرضه بدون واسطه سیستم مدیریت هوشمند پارکنیگ در کشورشرکت های وارد کننده بسیاری با اخذ نمایندگی برند های معتبر سراسر دنیا در ساخت سیستم های مدیریت هوشمند ترافیک، اقدام به اخذ نمایندگی از برند های معتبر جهان و واردات و عرضه آن در سطح کشور کرده اند. قیمت آخرین سیستم مدیریت هوشمند پارکینگ و هزینه نصب، تعمیر و نگهداری این سیستم ها و لوازم جانبی آن ها  تابع نرخ دلار خواهد بود.

شکرت های دانش بنیان در کشور اقدام به طراحی و ساخت سیستم های کنترل هوشمند در حجم انبوه و عرضه بدون واسطه آن به سرمایه گذاران شهری در ساخت پارکینگ های شهری و صاحبان مشاغلی که محیط کاری آن ها نیازمند داشتن پارکینگ های بزرگ و به طبع مدیریت این فضاها نیازمند است، کرده اند.

خرید ارزان ترین سیستم مدیریت هوشمند پارکینگ در کشور

خرید ارزان ترین سیستم مدیریت هوشمند پارکینگ در کشورصاحبان پارکینگ های عمومی می توانند با مراجعه به تولید کنندگان و یا  نمایندگی های معتبر سیستم مدیریت هوشمند در سراسر کشور، با گرفتن راهنمایی در زمینه نصب و نگهداری به خرید ارزان ترین و با کیفیت ترین سیستم های مدیریت هوشمند پارکینگ اقدام کرده و با ارائه خدمات مناسب و بهتر در زمینه پارک خودرو به رانندگان، آن ها را به تردد و پارک در این پارکینگ ها ترغیب کرده و به این ترتیب میزان درآمد خود را افزایش دهند.

فواید هوشمند سازی پارکینگ

فواید هوشمند سازی پارکینگ  استفاده از پارکینگ هوشمند شهری علاوه بر اینکه گام بزرگی در جهت ساخت شهر هوشمند خواهد بود مزایا و فواید بسیاری برای رانندگان و سرمایه گذاران پارکینگ های عمومی و خصوصی و همچنین شهرداری خواهد داشت. برخی از این مزایای پارکینگ هوشمند برای رانندگان و صاحبان پارکینگ ها عبارتند از:

  •  مدیریت میزان درآمد حاصل از ترد خودروها
  • دادن حس اطمینان و امنیت به رانندگان
  • کاهش اتلاف انرژی و زمان رانندگان در یافتن نزدیک ترین جای پارک
  • کاهش شلوغی بی رویه و در نتیجه کاهش نارضایتی و سردرگمی رانندگان
  • کاهش آلودگی محیط و هزینه های نگهداری

راهنمای خرید تجهیزات هوشمند سازی پارکینگ با کیفیت بالا

راهنمای خرید تجهیزات هوشمند سازی پارکینگ با کیفیت بالا

تجهیزات متفاوتی در هوشمند سازی مدیریت پارکینگ وجودارد که هر کدام در این سیستم قابلیت متفاوتی دارند. از قبیل  دستگاه کارتی پارکینگ، نرم افزار پارکینگ، دستگاه های پرداخت هزینه، تعبیه راهبند، دوربین پردازش پلاک، سیستم کنترل تردد هوشمند پارکینگ، سنسور پارکینگ هوشمند، سیستم اتوماسیون پارکینگ هوشمند. و بسیاری از تجهیزات دیگر که با توجه به شرایط پارکینگ می توانند کم یا زیاد شوند.

مشاوران و کارشناسان اتوماسیون هوشمند با ارائه راهنمایی مناسب با درنظر گرفتن شرایط متفاوت پارکینگ ها می توانند در زمینه خرید این تجهیزات،خریداران را در داشتن پارکینگ هوشمند با صرف کمترین هزینه و بالاترین کیفیت یاری رسانند.

لیست قیمت سیستم هوشمند سازی پارکینگ

لیست قیمت سیستم هوشمند سازی پارکینگلیست قیمت سیستم هوشمندسازی پارکینگ با توجه به محیط مورد استفاده و امکانات پارکینگ و شرایط آن متغیر است . خریداران و صاحبان پارکینگ های مختلف به منظور هوشمند سازی پارکینگ خود برای ارائه خدمات بهتر و بروزتر به رانندگان، می توانند به مراکز فروش و دفاتر نمایندگی شرکت های معتبر مراجعه کنند. تا با بررسی لیست قیمت سیستم های مختلف و تجهیزات جانبی آن ها که در شرکت های مختلف تولید شده است و همچنین با بررسی شرایط و نوع پارکینگ خود و دریافت راهنمایی و مشاوره در زمینه نیازهای پارکینگ، اقدام به خرید سیستم باکیفیت و مقرون به صرفه تر کنند.