گلخانه ها محیط هایی هستند که با استفاده از دیوارهای پلاستیکی و شیشه ای و با محصور کردن دما و رطوبت امکان رشد بهتر را برای گل ها و گیاهان مختلف فراهم می کنند حتی در مواقعی که محسط امکان رشد مناسب را به گیاه نمی دهد می توان با احداث گلخانه ها این امکان را برای گیاهان مختلف به وجود آورد، امروزه برای کنترل گلخانه ها از سیستم های هوشمند مانند سیستم اتوماسیون گلخانه استفاده می کنند تا شزایط محیطی گلخانه را به خوبی کنترل کنند به همین منظور سفارش عمده سیستم اتوماسیون هوشمند گلخانه از طرف بسیاری از صاحبان آن ها انجام می شود.

سفارش عمده سیستم اتوماسیون هوشمند گلخانه

کارکرد ویژه سیستم اتوماسیون هوشمند

کارکرد ویژه سیستم اتوماسیون هوشمند سیستم اتوماسیون گلخانه دارای کارکرد ویژه ای است به طور کلی انواع سیستم اتوماسیون گلخانه اگرچه ممکن است در برخی از جزئیات با هم تفاوت هایی داشته باشند اما همگی یک هدف خاص را دنبال می کنند این سیستم ها با بهره گیری از انواع سنسورها و با استفاده از تکنولوژی به روز اینترنت اشیا اقدام به کنترل دما، رطوبت و گاز دی اکسید کربن محیط می کنند تا بتوانند به بهترین شکل ممکن این شرایط را تنظیم کنند.

اگر بخواهیم این شرایط را با استفاده از انسان کنترل کنیم قطعا به مشکلات زیادی برخورد خواهیم کرد زیرا اگر انسان در آن دخالت داشته باشد امکان خطای آن بسیار بیشتر می شود به همین دلیل با استفاده از سیستم اتوماسیون گلخانه می توان به شکلی هوشمند این شرایط را کنترل کرد.

این سیستم دمای محیط را با استفاده از سنسور های خود اندازه گیری می کند و در صورتی که دما از دمای تنظیم شده پیش فرض بالاتر رفت به سرعت فن ها را روشن می کند و دما را تنظیم می کند همچنین این سیستم قادر است رطوبت و گاز دی اکسید کربن را اندازه گیری کند و نسبت به تنظیم آب و هشدار برای کاهش و افزایش گاز دی اکسید کربن به سرعت اقدام کند.

اجرای سیستم اتوماسیون هوشمند گلخانه

اجرای سیستم اتوماسیون هوشمند گلخانه به یاد داشته باشید برای اینکه بتوانید بهترین محصولات را از گلخانه خود تولید کنید حتما باید از تجهیزات به روز استفاده کنید برای این کار استفاده از سیستم اتوماسیون گلخانه بسیار ضروری است.

قیمت سیستم اتوماسیون گلخانه به تعداد سنسورها و همین طور ویژگی های تعبیه شده در |آن بستگس دارد اما شما می توانید طراحی این سیستم را به ما بسپارید تا متناسب با گلخانه های شما برایتان تصمیم گیری کنیم.

استفاده از این سیستم ها از هزینه های شما در طول زمان می کاهد و راندمان گلخانه های شما را به شدت بالا خواهد برد بنابراین با صرف هزینه کمی می توانید سود زیادی را کسب کنید.