شاید فردا باید جلسه ای بسیار مهم را در شرکت خود برگزار کنید و کمی نگران هستید!

اما به خاطر می‌آورید که توسط یک اپلیکیشن قادر به دیدن تمام اتفاقات و وقایع داخل ساختمان شرکت هستید، چون هوشمند سازی ساختمان اداری برایتان به سرانجام رسیده است.

در این مطلب راجع به همین موضوع بیشتر صحبت خواهیم کرد؛ پس با ما همراه باشید.

سفارش انواع هوشمند سازی ساختمان اداری

کارایی انواع هوشمند سازی ساختمان اداری

کارایی انواع هوشمند سازی ساختمان اداری ساختمان های هوشمند یکی از عوامل اصلی در اقتصاد پاک آینده هستند، جایی که سیستم اطلاعاتی و برنامه ها و کاربرد ساختمان های هوشمند با هم ترکیب می‌شود.

محققان می‌گویند؛ برنامه های کاربردی ساختمان هوشمند باید از سیستم سخت افزاری و عیوب آن آگاه باشد!

در طولانی مدت، برنامه های کاربردی سازه های هوشمند به سازگاری نرم افزاری و سخت افزاری چند لایه نیاز دارد تا کیفیت بالای خدمات را تجربه کرده و در هزینه های انرژی هم صرفه جویی شود.

پیشرفت در این زمینه نیاز به پیدا کردن راه حل‌های جدید، درک کامل مشکلات سیستم و به روزرسانی سریع آن ها دارد.

انواع هوشمند سازی در سیستم های نو ظهور برای ساختمان ها، مانند شبکه حسگر بی سیم انرژی، ارتباط داده های Li-Fi، درگاه پرداخت اتوماتیک، اینترنت اشیاء، دستگاه تشخیص چهره و اثر انگشت، مدارهای مجتمع سه بعدی و سیستم سمعی و بصری پیشرفت زیادی داشته اند.

ما بر این باوریم که برای اطمینان از مقرون به صرفه بودن و کارایی بالا در برنامه های ساختمان های هوشمند، در کل سیستم باید ویژگی های سخت افزار و اطلاعات را در مراحل اولیه ی طراحی در نظر بگیرید.

در میان بسیاری از گزینه های مختلف نرم افزاری، تجزیه و تحلیل داده های بزرگ از اهمیت بسیاری برخوردار است و نیاز به تحقیقات بیشتر در این زمینه می‌باشد.

در آینده‌ای نزدیک، داده های عملیاتی ساختمان توسط شبکه های حسگر بی سیم توزیع و جمع آوری می‌شود که با پشتیبانی سیستم سه بعدی و تکنولوژی Li-Fi با توان بسیار بالا، پردازش و تجزیه می‌شود.

نکته آخر اینکه، نرم افزارها نقشی اساسی در کنترل مصرف انرژی و کیفیت خدمات ساختمان های هوشمند دارد؛ چون بین لایه سخت افزار، اطلاعات و لایه کاربردی، رابطی هوشمند وجود دارد.

همچنین وجود تکنولوژی های هوشمند می‌تواند امنیت منازل و محل کار شما را تضمین کند.

قیمت روز هوشمند سازی ساختمان اداری

قیمت روز هوشمند سازی ساختمان اداری قیمت هوشمند سازی یک ساختمان به عوامل زیادی چون، سیستم استفاده شده، نوع نرم‌افزار، سخت افزار و پشتیبانی آن بستگی دارد!

مجموعه ی ما با استفاده از دانش کارشناسان در این زمینه می‌تواند شما را در امر هوشمند سازی ساختمان و اتوماسیون اداری کمک کند؛ پس اگر می‌خواهید تجربه ای لذت بخش از آینده داشته باشید، حتما با ما تماس بگیرید.