خرید وسایل توانبخشی به قیمت درب کارخانه را می شود از راه های متفاوتی انجام داد. مثلاً می توان به نمایندگی شرکت های تولیدی و واردکننده مراجعه کرد. آن ها عموماً با قیمت تمام شد شرکت، محصولات این چنینی را عرضه می دارند. از طرف دیگر، برخی از وب سایت های اینترنتی هم وجود دارند که کارشان، فروش کالاهایی از این دست می باشد. در این سایت ها تنوع زیادی دیده می شود و می توان با تخفیف های ویژه ای آن ها را تهیه کرد. باید متذکر شد که این وسایل هر کدام شان کیفیت های متفاوتی دارند.

خرید وسایل توانبخشی به قیمت درب کارخانه

خریداران وسایل توانبخشی

خریداران وسایل توانبخشیخریداران لوازم توانبخشی را می توان به دو دسته تقسیم بندی کرد. اول کسانی که به صورت عمده این کالا را می خرند که به مراجع مشخصی جهت تهیه کالا سر می زنند و دوم افرادی که به این وسایل نیاز دارند. این افراد ممکن است خود و یا یکی از اعضای خانواده شان، مبتلا به بیماری های گوناگون باشد و یا از کهولت سن رنج می برند که نیاز دارند از وسایل مخصوصی برای حرکت، راه رفتن و سایر موارد استفاده کنند. از طرفی، چنین ابزارهایی در ایران هم تولید می شوند و هم این که از خارج وارد بازار می گردند.

مصرف کنندگان چنین لوازمی، می توانند در برندهای داخلی و وارداتی کالا را تهیه کنند. در هر صورت، وسایل مختلفی از این دست را می شود از فروشگاه های خاصی که در کار ارائه کالای پزشکی هستند به دست آورد. آن ها مشتریان ویژه خود را دارند و انواع گوناگونی از وسایل توابخشی را که در پایین به آن ها اشاره خواهد شد، می فروشند.

شما نیز اگر نیاز به چنین وسایلی دارید، خوب است که سری به فروشگاه لوازم ارتوپدی و یا تجهیزات پزشکی خانگی بزنید. به این طریق قادر خواهید بود که هر گونه محصولی را که نیاز دارید، به آسانی تهیه کنید. وسایلی توانبخشی مدل های زیادی دارند که هر کدام شان برای یک نوع از وضعیت مورد استفاده قرار می گیرند.

فروش وسایل توانبخشی به قیمت درب کارخانه

فروش وسایل توانبخشی به قیمت درب کارخانهدر بازار برخی از فروشندگانی را می توان پیدا کرد که به قیمت کارخانه وسایل توابخشی را به فروش می رسانند. با اندکی جستجو در بازار می شود به راحتی چنین فروشندگان را پیدا کرد و هر گونه وسیله ای را که نیاز داریم، با نرخ ها مناسبی تهیه کنیم. در البته از زمانی که کارخانه جات خود تصمیم گرفته اند تا محصولات شان را به صورت مستقیم وارد بازار کنند، تأثیر چشم گیری در خصوص قیمت مشاهده می نماییم. بیشتر کالاها امروزه دارای برچسب قیمت می باشند که به نحوی نرخ شان از پیش تعیین شده است.

به این ترتیب دیگر مشتری نگران گران خریدان لوازم مورد نیاز خود نمی باشد. با همه این ها، می شود به نمایندگی های شرکت های گوناگونی که در این حوزه فعالیت می کنند هم سر زد. آن ها هم با نرخ های مناسب و گاهی به قیمت تولید شده، محصولات را ارائه می دهند. از آنان می شود حتی لوازم بیمارستانی که به ضروری هستند را خرید.

اما برای این کار نیاز است تا لیست شرکت های توانبخشی را هم داشته باشیم، به این صورت می توانیم راحت تر برند خود را انتخاب کنیم و در بازار به دنبال آن بگردیم. در هر حال، می شود با مراجعه به برخی از وب سایت های معتبری که در حوزه سلامت کار می کنند، خرید وسایل توانبشخی به قیمت تمام شده تولیدی ها را تهیه کرد.

انواع وسایل توانبخشی کدام اند؟

انواع وسایل توانبخشی کدام اند؟وسایل توانبخشی انواع گوناگونی دارند. آن ها را برای بیماری های مختلفی مورد استفاده قرار می دهند که به کار گیری از آنان باعث می شود تا شخص بیماری، روند بهبود خود را باز یابد و یا این که بهتر بتواند کارهای روزمره خود را مانند: راه رفتن، آشامیدن، رفتن سر کار، خوردن، استفاده از سرویس های بهداشتی و غیره را انجام دهد.

از جمله وسایلی که می شود در این حوزه به آن ها اشاره کرد، می شود به معرفی وسایل فیزیوتراپی اشاره نمود که از تیلت برد فیزیوتراپی گرفته تا، نردبان زمینی کاردرمانی، تاب کاردرمانی، تجهیزات گفتاردرمانی و غیره می باشند. همه این ها را می شود با مراجعه به فروشگاه توانبخشی که در همه شهرهای کشورمان فعال اند به دست آورد.

از این طریق می توانید آشنایی با تجهیزات فیزیوتراپی را نیز حاصل کنید و بدانید که چه طور و چگونه می شود از آن ها استفاده کرد. باید گفت که افراد زیادی در جامعه ما نیاز به چنین وسایلی دارند. آن ها برای این که بتوانند بهتر از آن ها استفاده کنند، نیاز به برخی از آموزش ها درست و ابتدایی دارند که این کار را هم پزشکان انجام می دهند و هم این که در بروشورهای لوازم می شود آموزش ها را فرا گرفت. مسئله مهم در به کارگیری از این تجهیزات، نحوه درست استفاده کردن می باشد که کمک زیادی به بیماری می نماید.

لیست شرکت های پخش کننده وسایل توانبخشی

لیست شرکت های پخش کننده وسایل توانبخشی

اصولاً شرکت هایی که در کار تولید و یا واردات لوازم توانبخشی می باشند، پخش این محصولات را هم به دوش می گیرند. آنان جهت ارائه بهتر کالاهای شان، از راه های مختلفی وارد عمل می شوند. برای نمونه، شعبه های رسمی متعددی را در شهرهای گوناگونی ایجاد می کنند. از این طریق به پخش و فروش ابزارهای مورد نیاز توانبخشی می پردازند.

از طرف دیگر، اگر می خواهید که لیست کاملی از پخش کنندگان را به دست آورید، خوب است که سری به سایت های اینترنتی بزنید. از این راه می شود بهترین شرکت هایی را پیدا نمود که کارشان ساخت و عرضه می باشد. عموماً فهرست شرکت هایی از این دست، به درد کسانی می خورد که می خواهند به صورت عمده کالا را تهیه کنند.

از طریق می شود کالای پزشکی اصفهان و یا خرید تجهیزات اتاق تاریک و سایر تجهیزات بازی درمانی را انجام داد. قابل ذکر است که به توزیع کنندگان در گام نخست برای این که محصولات شان را بهتر به فروش رسانند، به معرفی وسایل کاردرمانی و یا ابزار فیزیوتراپی می پردازند. به این طریق است که سپس وسایل را می فروشند.

اغلب، شرکت های پخش کننده وسایل توانبخشی، کالاهای خود را به صورت عمده وارد بازار می نمایند و سپس از طریق فروشندگان، تکی فروشی را نیز انجام می دهند.

وسایل توانبخشی چیست؟

وسایل توانبخشی چیست؟وسایل توانبخشی، از جمله ابزارهایی محسوب می شوند که با آن فرد بیماری یا ناتوان می تواند به راحتی کارهای ضروری را انجام دهد. در بالا به این مسئله اشاره کردیم. اما در این جا خوب است که به معرفی چند نمونه از تجهیزاتی بپردازیم که برای ناتوانان و کسانی که در مرحله توانبشخی می باشند، مفید واقع می شود.

پیش از همه نیاز است که به این مسئله اشاره کنیم که مرغوب بودن و استاندارد بودن چنین وسایلی، می تواند کمک زیادی به کسانی که به دنبال بازیابی توان خود هستند، بنمایند. در هر صورت، این وسایل را ما این گونه معرفی می نماییم:

  • وسایل کاردرمانی ذهنی، مانند انواع بازی ها
  • تجهیزات پزشکی سالمندان مانند عصا توانبخشی، ویلچر
  • انواع بالابر بیماری مانند جلیقه بالابر بیماری، بالابر سقفی بیماری و غیره
  • انواع واکرهای مختلف
  • بالابر پله ای
  • و غیره تجهیزات دیگر

صادرات وسایل توانبخشی

صادرات وسایل توانبخشیوسایل توانبخشی همان گونه که به آن اشاره کردیم، انواع زیادی دارند و هر کدام شان کاربردهای متفاوتی از خود ارائه می دهند. این گونه از محصولات را شرکت های متفاوتی به سر تا سر جهان صادر می کنند. در کشورمان، عمدتاً تولیدی ها و گروه های تجاری می باشند که پس از اشباع بازارهای داخلی، کالای خود را به خارج از مرزها می فرستند.

عمدتاً چنین وسایلی به کشورهای همسایه صادر می شود. البته کیفیت خوب و ارزان بودن محصولات ایرانی سبب شده تا استفاده زیادی از این گونه کالاهای پزشکی صورت گیرد. اما هر کدام از شرکت های صادر کننده، برای این که بتوانند از لحاظ تجاری سود خوبی به دست آورند، نیاز به این دارند تا به برخی از نکات توجه داشته باشند.

اول این که به کیفیت محصولات خود اهمیت دهند. بی تردید نوع مرغوب محصول می تواند از فروش خوبی برخوردار بوده و مشتریان زیادی را هم جلب کند. از جانب دیگر، ساختن ابزارهای توانبخشی طبق استانداردهای روز دنیا، خود مسئله ای جداگانه می باشد که همه شرکت ها ملزم به رعایت از آن هستند. موضوع دیگری که می شود بر آن در زمینه تجارت وسایل توانبخشی اشاره کرد، نرخ کالا است. اگر آن را صادر کنندگان با قیمت های ارزانی ارائه کنند، طبعاً خواهند توانست که فروش بیشتری داشته باشند.

راهنمای خرید بهترین وسایل توانبخشی

راهنمای خرید بهترین وسایل توانبخشیاگر به دنبال این هستید که خرید بهترین وسایل توانبخشی را انجام دهید، باید به چند مسئله توجه جدی داشته باشید. بی تردید، شرکت های گوناگونی هستند که در این حوزه فعالیت می نمایند و در کنار تولید، به ارائه محصولات شان می پردازند. بهترین راه این است که خرید مستقیم را در دستور کار خود قرار دهیم.

البته با رعایت این نکات می شود بهترین نوع ابزارها را به دست آورد:

  • کالای شرکت تجهیزات پزشکی معروف را بخرید.
  • به نشانه های استاندارد ملی توجه کنید.
  • به جنس محصولات توجه داشته باشید.
  • از خرید کالاهای بسیار گران و یا ارزان خودداری کنید.
  • و سایر موارد دیگر از این دست

پرفروش ترین انواع وسایل توانبخشی

پرفروش ترین انواع وسایل توانبخشیهر کدام از وسایل توانبخشی به نوعی پر فروش قلم داد می شوند؛ اما آن چه که ما بیشتر در مکان های مختلف توجه مان را به خود جلب می کند، ابزارهایی مانند ویلچر برقی و ساده، انواع عصا، بالابرها، سمعک و غیره می باشند که هر کدام از آن ها نه تنها کار بسیاری از افراد ناتوان و توان یاب را آسان می کند، بلکه به درد بخور هم هستند.

در هر صورت، اگر می خواهید که نوع پرفروش محصولات این چنین را بشناسید، می شود که به مراکز عرضه این کالا ها سر بزنید و از فروشندگان موضوع را بپرسید. به این ترتیب خواهید توانست که نوع پرفروش این کالا را بخرید.

در ضمن در بحث فروش، آن شمار از کالاهایی مورد استقبال قرار می گیرند که مرغوب باشند.

تجارت وسایل توانبخشی در کشور

تجارت وسایل توانبخشی در کشوراز جمله وسایلی که کاربرد زیادی دارد، نوع توانبخشی می باشد. این گونه از ابزارها، خرید و فروش شان به وفور صورت می گیرد. علت این مسئله هم موضوعات مختلفی می باشد که بحث کردن آن ها در این مقال نمی گنجد. اما این وسایل نه تنها در داخل کشور، بلکه به بیرون از ایران هم ارسال می شوند.

روی هم رفته اگر خواسته باشیم، وضعیت تجارت وسایل توانبخشی در کشور را بررسی کنیم، می توانیم به طور کلی، آن را قناعت بخش بدانیم. در هر حال، شرکت های ایرانی سازنده این وسایل، از راه های مختلفی محصولات خود را ارائه می دهند که این به رشد بازرگانی و تجارت محصول کمک می کند.

تهیه ارزان ترین وسایل توانبخشی

تهیه ارزان ترین وسایل توانبخشیبرای تهیه ارزان ترین ابزارهایی که به توانبخشی معروف هستند، می شود به مراکز مختلفی مراجعه کرد.

در بازار، فروشگاه هایی وجود دارند که به نام کالای طب مشهور هستند، آن ها انواع گوناگونی از این وسایل را به فروش می گذارند. می شود از این فروشگاه ها، بهترین وسایل را با نرخ های ارزانی تهیه کرد.

ولی در کل، نباید از نوع ارزان چنین کالاهایی توقع زیادی داشت؛ بهرحال مسئله کیفیت روی قیمت ها تأثیر زیادی می گذارد.

عرضه بدون واسطه وسایل توانبخشی

عرضه بدون واسطه وسایل توانبخشیشرکت های سازنده وسایل توانبخشی، محصولات خود را به صورت مستقیم وارد بازار می نمایند. عرضه به این شکل سبب گردیده تا مشتریان با خیالی آسوده تر اقدام به تهیه این گونه از کالا بنمایند. در کنار این، نرخ ها نیز تعدیل پیدا کرده است.

از همه مهم تر این است که دست واسطه ها تا اندازه ای کوتاه شده و دیگر خبری از احتکار زیاد و قیمت های آنچنانی کالا نیست. خلاصه این که ارائه بدون واسطه وسایل مورد نیاز در عرصه توانبخشی، مزیت های زیادی را به همراه داشته است. شرکت ها عموماً از راه های رسمی محصولات خود را به این شکل می فروشند.

تهیه عمده وسایل توانبخشی

تهیه عمده وسایل توانبخشیبرای تهیه عمده وسایلی که مورد نیاز برای توابخشی است، می شود به این گزینه ها مراجعه کرد:

  1. کارخانه ها: آن ها مسوولیت ساخت کالاهای پزشکی را به عهده دارند. آنان به صورت انبوه محصولات را می سازند و به همان شکل هم عرضه می دارند.
  2. دفاتر فروش و نمایندگی ها: هر کدام از کارخانه جات، از خود شعبی را ایجاد می کنند. از آن ها می شود قیمت فریم فیزیوتراپی  و سایر وسایل دیگر را ضمن خرید عمده تهیه کرد.
  3. شرکت های بازرگانی: عموماً در کار واردات وسایل توانبخشی هستند. آنان نیز یکی از گزینه های تهیه عمده می باشند.
  4. و برخی از فروشندگان حضوری و آنلاین که در این حوزه فعالیت می کنند.