صندلی های چرخدار کنترل شونده با حسگر دارای کیفیت بالا می باشند ودارای طرح و ابعاد و رنگ های متفاوت می باشند،طول عمر این نوع صندلی نسبت به سایر صندلی ها بیشتر می باشد که یکی از ویژگی های منحصر به فرد این نوع صندلی به شمار می آید.

خرید صندلی های چرخدار کنترل شونده با حسگر

بررسی کیفیت صندلی های چرخدار کنترل شونده در خرید

بررسی کیفیت صندلی های چرخدار کنترل شونده در خرید انتخاب صندلی دارای اهمیت زیادی می باشد، تا میز و صندلی استفاده شده توسط افراد استاندارد و مناسب باشد تا از بروز بیماری هایی که مرتبط با ستون فقرات می باشد جلوگیری شود.

راحتی صندلی به معنای این نمی باشد که صندلی می بایست بیش از حد نرم باشد و یا بیش از حد انعطاف بالایی داشته باشد.

صندلی مناسب صندلی می باشد که بتوان مدت بسیار طولانی بر روی آن نشست و کارهای خود را به راحتی انجام داد،صندلی های چرخدار کنترل شونده این گونه هستند یعنی فرد پس از مدت زمان طولانی که از صندلی استفاده می کند هیچ گونه احساس دردی در ناحیه ی کمر نخواهد داشت اما اگر صندلی کیفیت خوبی نداشته باشد حتما افراد دچار مشکل خواهند شد.

با توجه به تاکید فراوان افراد بر داشتن کیفیت بالای صندلی در بازارهای مربوط به صندلی با تنوع و طرح های بسیار بالای صندلی مواجه می شویم.

خرید صندلی های چرخدار کنترل شونده با چشم

خرید صندلی های چرخدار کنترل شونده با چشم نکات مهم که در خرید صندلی های چرخدار کنترل شونده با چشم باید رعایت کنیم عبارت هستند از:

یک:قابلیت تغییر ارتفاع داشته باشد؛ پس از مدت زمانی فرد خسته می شود و نیاز پیدا می کند که ارتفاع صندلی را تغییر دهد و همچنین این قابلیت باعث شده است،این نوع صندلی برای تمام افراد استفاده شود.

دو:کنترل شیب صندلی؛فرد باید بتواند پشتی صندلی خود را تنظیم کند.

سه:ابعاد صندلی؛ابعاد صندلی باید به گونه ای باشد که نه زیاد باریک باشد و نه زیاد پهن باشد.

چهار:روکش مناسب داشته باشد.

پنج:حفظ گودی کمر داشته باشد؛قسمت گودی کمر موجود در صندلی ها بین نشیمنگاه،قفسه سینه ومهم‌ترین بخش ستون فقرات افراد می باشد؛ با وجود اینکه پنج مهره انتهایی بزرگ ترین و قدرتمند ترین مهره های کمر می باشند به همین علت نیاز به مراقبت بیشتری دارند.

شش:دسته های استاندارد و باکیفیت داشته باشد؛مطابق با نظرات پزشکان متخصص در حوضه سلامت و ارتوپدی دسته های صندلی می توانند از گردن و شانه های افراد به بهترین نحو محافظت کنند.

حال اگر دسته ها بیش از حد اندازه بالا باشندباعث می شوند ماهیچه ها دچار کشیدگی شوندو برعکس اگر بیش ازحد اندازه پایین باشد باعث گرفتگی عضلات می شوند،پس باید هنگام خرید صندلی نیزبه این نکته توجه ویژه ای افراد داشته باشند.

این شش نکته ای که ذکر شد از مهمترین نکاتی هستند که در هنگام خرید صندلی های چرخدار کنترل شونده با چشم رعایت شود تا فرد خریدی باکیفیت و مناسب داشته باشد.