تولید کننده بزرگترین و بهترین بازوی رباتیک هیدرولیک ، وسایل توانبخشی و ربات های مخصوص معلولین جهت کمک به راه رفتن اشیا ربات های کشاورزی و باغبانی مثل ربات علف هرز ، ربات های مخصوص کارهای سخت و در خصوص هوشمند سازی مصرف انرژی و موتورخانه و سیستم تهویه مطبوع انواع لوله برق کاری و … با بهترین و مجهزترین دستگاهای پیشرفته زیر نظر کارشناسان و مهندسان خبره در مرکز تولیدات ما صورت می گیرد.

خرید بازوی رباتیک هیدرولیک از نمایندگی

فاکتورهای ضروری در خرید بازوی رباتیک

فاکتورهای ضروری در خرید بازوی رباتیک مواردی مانند : میزان وزنی که قرار است ربات متحمل شود ، تعداد محور ها ، میزان دقت ،حد و حدودی که قرار است درآن کار کند، اندازه سرعت و … فاکتورهای ضروری در خرید بازوی رباتیک هستند که در ادامه به توضیح آنها می پرداریم.

1- وزن کار ربات : وزن کار ربات یا همان توان حمل بار به وسیله ربات را باید حتما بسنجید و مشخص کنید که ربات چه اندازه بار را باید جابه جا کند.

۲- تعداد محور ها :یکی از عواملی که در انتخاب صحیح ربات نقش دارد تشخیص تعداد محورها است .محور های ربات را بسیار شبیه مفاصل بدن انسان هستند. مانند مفاصل بدن انسان حرکت و جا به جا می شوند . اگر ربات بتواند از ۴ نقطه چرخش و حرکت داشته باشد به آن ربات ۴ محوری گفته می شود.

۳- سطح دسترسی ربات: زمانی که می خواهید ربات صنعتی تهیه کنید باید مشخص کنید که ربات قرار است در چه محدوده ای کار کند. یعنی بیشترین مسافتی که می تواند ربات در آن محور کار کند. باید سطح دسترسی ربات حتما اندازه گیری شود که واحد اندازه گیری آن بر حسب میلی متر است.

۴- میزان دقت یا ظرفیت تکرار پذیری: یکی دیگر از ویژگی های رباط قابلیت تکرار پذیری است که با هر دفعه رسیدن آن به یک نقطه و ظرفیت دقت آن سنجیده می شود.بیشتر ربات ها با حداقل قابلیت تکرار پذیری ۰.۵ دارند.

۵- اندازه و میزان سرعت : یکی دیگر از فاکتورهای خیلی مهم میزان سرعت ربات است ، که برحسب درجه یا ثانیه اندازه گیری می شود.

خرید بازوی رباتیک ایرانی با بهترین کیفیت

خرید بازوی رباتیک ایرانی با بهترین کیفیت خرید بازوی رباتیک هیدرولیک ایرانی و وسایل توانبخشی و معلولین، ربات های مخصوص معلولین جهت کمک کردن به راه رفتن و یا گرفتن اشیا ربات های کشاورزی و باغبانی مثل ربات علف هرز ، ربات های مخصوص کارهای وانواع لوله برق کاری در ایران کمی مشکل است و شاید خیلی سخت این دستگاها و وسایل را با کیفیت و قیمت مناسب بتوان یافت ولی ما به راحتی این محصولات را باخرید آسان حضوری و غیر حضوری در اختیار شما عزیزان قرار دادیم.امیدواریم با خواندن این متن بتوانید ربات صنعتی مورد نیاز کسب و کار خود را به درستی خریداری کنید.