با توجه به اهمیت هوشمندسازی مدارس و تاکید این موضوع در تحول آموزش و پرورش، رفتن به سمت مدارس هوشمند، دیگر یک انتخاب نمی‌باشد، بلکه یک ضرورتی است اجتناب‌ناپذیر که مدارس باید آن را اجرایی کنند. با تجهیزات هوشمند سازی مدارس، فرآیند یاددهی_یادگیری تقویت می‌شود و مهارت‌های دانش‌آموزان با تکیه بر فعالیت‌های گروهی ارتقا پیدا می‌کند.

تجهیزات هوشمند سازی مدارس | فروش ارزان و با کیفیت ترین آنها در کشور

فروش ارزان ترین تجهیزات هوشمند سازی مدارس در کشور

فروش ارزان ترین تجهیزات هوشمند سازی مدارس در کشور

امروزه اکثر مدارس به طرح هوشمند سازی مدارس برای حرکت در جهت پیشرفت و جلوگیری از هدر رفتن انرژی علاقه دارند. اما این فکر را می‌کنند که هوشمندسازی هزینه بالایی دارد، اما باید بگوییم اگر گران هم باشد بعد از دو یا سه سال این هزینه تبدیل به سود خواهد شد زیرا دیگر مثل قبل هزینه‌ای برای هدر رفتن انرژی نمی‌کنید. 
همچنین در بعضی مراکز فروش ارزان ترین تجهیزات هوشمند سازی مدارس در کشور با انواع برند و کیفیت‌های گوناگون وجود دارد که باعث می‌شود هوشمندسازی مدارس هزینه بسیار بالایی نداشته باشد. هوشمند سازی مدارس ابتدایی نیز می‌تواند گام مهمی در یادگیری و پیشرفت دانش‌آموزان داشته باشد. نمایندگی هوشمند سازی مدارس دارای انواع تجهیزات و کالاها برای خرید و رفع نیاز مشتری می‌باشد.

راهنمای خرید تجهیزات هوشند سازی با کیفیت بالای مدارس

راهنمای خرید تجهیزات هوشند سازی با کیفیت بالای مدارس

هوشمندسازی مدارس در سال 83 بود که حدودا 70 مدرسه به صورت آزمایشی هوشمند شدند. تجهیزات هوشمندسازی مدارس به بودجه‌ای که برای تهیه و خریداری آن پیش‌بینی می‌شود بستگی دارد و می‌تواند تا چند ملیون هزینه بردارد.
راهنمای خرید تجهیزات هوشمند سازی با کیفیت بالای مدارس:

هر کلاس هوشمند به چند مولفه نیازمند است که اصلی‌ترین آنها رایانه و ابزار نمایش تصاویر می‌باشد که در کلاسهای هوشمند اغلب از ویدیو پروژکتورها برای نمایش تصاویر در ابعاد بزرگ استفاده می‌شود. 
مانیتورهای لمسی 80 تا 100 اینچ دارای قیمت‌های بسیار بالایی می‌باشند که می‌توان از همان ویدیو پروژکتور استفاده کرد. همچنین بردهای هوشمند، انواع کیت های هوشمند، ویدیو پروژکتورهای تعاملی و نزدیک برد، میکروسکوپ‌های دیجیتالی، زنگ هوشمند مدارس و انواع دیگر، همه از تجهیزاتی هستند که در یک کلاس هوشمند می‌تواند خریداری و نصب گردد.
امکانات مدارس هوشمند هرچه بیشتر باشد، یادگیری دانش‌آموزان نیز به مراتب بالاتر می‌رود و می‌توانیم پیشرفت زیادی را در آموزش مشاهده کنیم. 

انواع تجهیزات مدارس هوشمند در کشور

انواع تجهیزات مدارس هوشمند در کشورکلاس هوشمند چیست؟ طریقه استفاده از کلاس هوشمند به چه شکل است؟ انواع تجهیزات مدارس هوشمند در کشور را از کجا تهیه کنیم؟ 
امروزه یکی از اولویت‌های مهم آموزش و پرورش در تمام کشورها، هوشمندسازی مدارس است که مدارس کشور ما نیز برای عصر اطلاعات آماده می‌شوند. 

حداقل ملزومات هوشمند سازی یک مدرسه می‌تواند لپ تاپ، رایانه، ویدیو پروژکتور و برد هوشمند باشد. با اضافه شدن برد هوشمند به کلاس درس، یادگیری دانش‌آموزان از طریق شنیداری، دیداری و عملی انجام می‌شود و علاوه بر دیدن و شنیدن مطالب درسی می‌تواند به صورت عملی نیز انجام بدهد.

مدارسی که می‌خواهند در هزینه خود صرفه‌جویی کنند، می‌توانند به جای برد هوشمند از کیت هوشمند استفاده کنند. کیت هوشمند نسبت به برد هوشمند قیمت مناسب‌تری دارد. 

بازار بزرگ فروش تجهیزات هوشمند سازی مدارس در تهران

بازار بزرگ فروش تجهیزات هوشمند سازی مدارس در تهراناز آنجایی که هر روزه استفاده از وسایل و تجهیزات پیشرفته برای هوشمندسازی مدرسه‌ها افزایش پیدا کرده است، بازار خرید و فروش این محصولات نیز گسترش پیدا کرده و مشتریان زیادی را به خود جذب کرده است.
با مراجعه به بازار بزرگ فروش تجهیزات هوشمند سازی مدارس در تهران و یا شهرهای دیگر به راحتی می‌توان انواع این محصولات را مشاهده کرد و کالای مورد نیاز خود را خریداری کرد. 

تفاوت های انواع تجهیزات هوشمند مدارس

تفاوت های انواع تجهیزات هوشمند مدارسبه دنبال پیشرفت تکونولوژی و تغییرات در انواع تجهیزات الکترونیکی، استفاده از این تجهیزات پیشرفته و همگام شدن با آنها به عنوان لازمه‌ی موفقیت در مدارس شناخته شده است. اما هنوز بسیاری از مدارس به علت محدودیت یا نداشتن بودجه و اطلاعات و مشاوره کافی، با مشکلات آموزش سنتی مواجه هستند.  

در چند سال اخیر هوشمندسازی مدارس مورد توجه و استقبال وزارت آموزش و پرورش و مدیران مدارس قرار گرفته است. بعضی از مدارس نیز هوشمندسازی را از یک کلاس آغاز کردند و به تدریج به یک مدرسه کاملا هوشمند تبدیل شدند. 
انواع تجهیزات هوشمند به کار رفته در مدارس ممکن است تفاوت‌هایی هم با یکدیگر داشته باشند که این تجهیزات با توجه به کاربرد و پیشرفته بودنشان می‌تواند قیمت متفاوتی هم داشته باشد.