امروزه با افزایش جمعیت و کمبود آب و خاک برای کشاورزی ، بشر به دنبال راه حلی می گردد تا هم بتواند محصول کشاورزی تولید کند و هم از منابع به صورت بهینه استفاده کند تا بتواند سودآوری کند.

سیستم اتوماسیون هوشمند گلخانه، برای افزایش تولید و بهبود شرایط رشد گیاه در گلخانه ، تکنولوژی روز را می طلبد وگرنه موفقیت در آن، کار بسیار سختی می باشد و به همین خاطر به کشاورزان و گلخانه داران این سیستم ارائه می شود.

اگرشما هم در زمینه گلخانه فعالیت دارید می توانید ابزار گلخانه هوشمند را با بالاترین کیفیت و قیمت مناسب به صورت مستقیم و آنلاین از ما خریداری کنید.

بازار فروش سیستم اتوماسیون هوشمند گلخانه

مزایای سیستم اتوماسیون هوشمند گلخانه

مزایای سیستم اتوماسیون هوشمند گلخانه تمام گلخانه ها هدف یکسانی دارند و آن پرورش گل و گیاه است ولی گلخانه هوشمند مزایایی دارد که آن را منحصر به فرد می کند مانند:

• کنترل از راه دور: در گلخانه های هوشمند نیازی به حضور نیست و رباتها دستور صاحب گلخانه را از گوشی دریافت می کنند.

• امکان برنامه ریزی : تمام تجهیزات به صورت خودکار انجام می شوند.

• آدرس پذیر هستند : طبق برنامه ای که در سیستم گفته می شود پیش می رود.

• کنترل هوشمند: تمام تجهیزات به اینترنت بیسیم وصل می شوند و شرایط را کنترل می کنند . مثلا وقتی دما زیاد باشد سیستم تشخیص می دهد و تهویه را روشن می کند.

به کار بستن موارد فوق در سیستم هوشمند، قدرت باروری خاک را بالا می رود و خاک تقویت می شود. بخاطر رعایت اصول کلی، بهداشت گلخانه به نحو مطلوب تامین می شود. مصرف انرژی کمتر می شود و در مصرف آب صرفه جویی می شود.

هزینه سیستم اتوماسیون هوشمند گلخانه عمده

هزینه سیستم اتوماسیون هوشمند گلخانه عمده گلخانه های هوشمند ابزاری برای ایجاد شرایط مناسب برای رشد گیاه هستند چرا که با افزایش جمعیت نیاز به آب و خاک هم بیشتر می شود در حالیکه مساحت زمین و مقدار آب ثابت است و باید راهی پیدا کرد تا نیاز افراد بیشتری در آینده و نسلهای بعدی فراهم شود.

گلخانه هوشمند شرایط رشد گیاه را آسانتر می کند. گیاه برای رشد به آب ، خاک، هوا ، رطوبت ، نور و گرما نیاز دارد گلخانه هوشمند این شرایط را در گلخانه کنترل می کند و استفاده ی بهینه می کند.

هزینه هوشمندسازی گلخانه در ابتدا زیاد است اما در درازمدت که محصولات با کیفیت را در حجم بالا تولید می کند، چون شرایط را کنترل می کنند ، از خسارات احتمالی دیگر جلوگیری می شود و به این ترتیب سود چندبرابری را تجربه می کنند.

توصیه می کنیم برای خرید سیستم اتوماسیون و برای مشاوره در مورد نصب و هزینه های مربوط به آن با کارشناسان مربوط تماس بگیرید.