برای هوشمند سازی ساختمان یک سری هزینه های ثابت و متغیر دارد. هزینه هوشمند سازی ساختمان به نسبت وسایل و تجهیزات استفاده شده تعیین می گردد. هر شرکتی که اقدام به هوشمند سازی ساختمان کند، در ابتدا انواع سیستم های هوشمند را تشریح نموده و سپس بر اساس آن سیستم هوشمند ساختمان، اقدام به ارائه لیست هزینه هوشمند سازی ساختمان می کند. در تهران و سایر شهرستان ها این کار توسط یک سری از شرکت ها انجام می شود.     

لیست هزینه هوشمند سازی ساختمان در تهران و شهرستان ها

هزینه های مربوط به هوشمند سازی ساختمان چگونه است؟

هزینه های مربوط به هوشمند سازی ساختمان چگونه است؟هزینه های مربوط به هوشمند سازی ساختمان بستگی به سطح استفاده ما از سیستم هوشمند دارد. پکیج هوشمند سازی خانه متنوع می باشد. در ابتدا باید تعریف هوشمند سازی را بدانیم و از آن مهمتر بدانیم تجهیزات خانه هوشمند چیست. هوشمند سازی یک ساختمان دارای سطوح پایه، نرمال، پیشرفته و خاص می باشد. برای دستیابی به هر کدام از این سطوح می بایست لیست امکانات خانه هوشمند را بررسی کنیم. معمولا هزینه هوشمند سازی ویلا نسبت به آپارتمان بیشتر می باشد زیرا سیستم آبیاری باغچه های حیاط نیز اضافه می شود. 

معنای هوشمند سازی ساختمان چیست؟

معنای هوشمند سازی ساختمان چیست؟تعریف “هوشمند سازی ساختمان عبارت است از طراحی و راه اندازی سیستمی که بتواند کنترل و هدایت تمامی سیستم های برقی ساختمان را انجام دهد. این سیستم ها عبارتند از سیستم های سرمایش و گرمایش، سیستم روشنایی، پرده ها،امنیت و صوت که تحت فرمان سیستم هوشمند ساختمان یا ماژول خانه هوشمند فعالیت می کنند. 

 

فروش تجهیزات هوشمند سازی ساختمان

فروش تجهیزات هوشمند سازی ساختمانفروش تجهیزات هوشمند سازی ساختمان شامل: تجهیزات امنیتی ساختمان، سیستم کنترل روشنایی با ریموت و.. از سوی یک سری شرکت ها و یا فروشگاه های مجاز صورت می گیرد. 

مراکز ارائه خدمات هوشمند سازی ساختمان

مراکز ارائه خدمات هوشمند سازی ساختمانبرای آنکه بدانیم چگونه خانه هوشمند بسازیم نیاز است تا ابتدا بدانیم هوشمند سازی ساختمان چیست. برای این که اطلاعات و آگاهی ما نسبت به هوشمند سازی ساختمان بالا رود یک سری از شرکت ها که در این زمینه فعالیت می کنند اقدام به تهیه کاتالوگ محصولات خانه هوشمند نموده اند تا به درک درستی از این کار برسیم. 

راهنمای هوشمند سازی ساختمان با بهترین تجهیزات

راهنمای هوشمند سازی ساختمان با بهترین تجهیزاتبرای آموزش هوشمند سازی ساختمان باید نمونه هایی از وسایل هوشمند را بشناسیم. به عنوان مثال اگر بخواهیم تنها از سیستم روشنایی هوشمند بهره بریم باید تجهیزات آن را بشناسیم. یکی از این تجهیزات ریموت های کنترل یا ماژول روشنایی هوشمند است که باید مشخصات فنی و ساختاری آن را بدانیم و از فروشنده آن راهنمایی بگیریم تا بهترین تجهیزات مربوطه را خریداری کنیم. 

تفاوت های انواع روش های هوشمند سازی ساختمان در چیست؟

تفاوت های انواع روش های هوشمند سازی ساختمان در چیست؟برای پیاده نمودن سیستم هوشمند سازی ساختمان معمولا دو روش باسیم و بی سیم یا وایرلس انجام می دهند. برای روش باسیم از یک پنل هوشمند استفاده می شود که کابل های دریافت و ارسال دیتا به آن متصل می گردند اما در روش وایرلس از این تابلوی هوشمند دیگر خبری نیست. البته هر کدام از این روش ها معایب و محاسن خاص خود را دارند.

بزرگ ترین بازار فروش تجهیزات هوشمند سازی ساختمان

بزرگ ترین بازار فروش تجهیزات هوشمند سازی ساختمانبزرگترین بازار فروش تجهیزات هوشمند سازی ساختمان در تهران و بسیاری از شهر های دیگر توسط شرکت های طراح و مجری سیستم اتوماسیون هوشمند که تجربه زیادی در این رشته دارند ایجاد می گردد. بسیاری از شرکت ها خود تامین کننده قطعات و دستگاه های مربوطه می باشند.

مزیت های هوشمند سازی ساختمان چیست؟

مزیت های هوشمند سازی ساختمان چیست؟یکی از تجهیزات خانه های مدرن همین سیستم هوشمند سازی یا پنل هوشمند ساختمان می باشد. این سیستم به ما این امکان را می دهد تا مطابق با میل و اراده خود و با کمترین جابجایی اقدام به فرمان دادن الکترونیکی به سیستم های برقی تحت نیازمان کنیم و از اتلاف انرژی که مهمترین مزیت این سیستم هوشمند سازی است جلوگیری کنیم. 

صادرات تجهیزات هوشمند سازی ساختمان

صادرات تجهیزات هوشمند سازی ساختمانبه لطف دستیابی به دانش تجهیزات سیستم هوشمند ساختمان، امروزه صادرات این تجهیزات به کشورهای منطقه ای و فرامنطقه ای انجام می گردد. این تجهیزات دارای کیفیت و ایمنی بالا بوده و در عین حال از قیمت مناسب تری نیز برخوردار است.

هوشمند سازی ساختمان با کیفیت بالا در تهران

هوشمند سازی ساختمان با کیفیت بالا در تهرانامروزه در تهران و بسیاری از شهرهای دیگر کشورمان، هوشمند سازی ساختمان با کیفیت بالا انجام می گردد. کیفیت بالا و ایمنی در بسیاری از این سیستم ها حرف اول را می زند زیرا در صورتی که این تجهیزات از کیفیت بالایی برخوردار نباشد خیلی زود خراب می گردد و هزینه هایی را بابت این تعمیرات به بار می آورد. خوشبختانه در تهران هوشمند سازی ساختمان با کیفیت بالایی و توسط گروهی از شرکت ها انجام می شود. 

هوشمند سازی ساختمان با ارزان ترین قیمت ها در کشور

هوشمند سازی ساختمان با ارزان ترین قیمت ها در کشورهوشمند سازی ساختمان در ابتدای ورود به کشور و حوزه ساختمان سازی از قیمت بالایی برخوردار بود که این در خصوص تمامی لوازم و تجهیزات نوظهور صادق است و گروهی خاص می توانستند از آن استفاده نمایند. اما با گذشت زمان و فراگیری و گسترش این سیستم در بسیاری از ساختمان ها، امروزه هوشمند سازی ساختمان ارزان تر از گذشته و با ارزان ترین قیمت ها در کشور انجام می شود.

ساده ترین راه هوشمند سازی ساختمان چیست؟

ساده ترین راه هوشمند سازی ساختمان چیست؟ساده ترین راه هوشمند سازی ساختمان در واقع سیستم هوشمند روشنایی می باشد. این سیستم به نسبت سایر گجت ها از کاربرد بیشتری برخوردار است. برای این کار باید بدانیم برق هوشمند ساختمان چیست؟ در سیم کشی برق هوشمند باید تمامی سرهای سیم به جای آنکه داخل کلید های مکانیکی برود می بایست به داخل تابلوهای برق هوشمند برود تا بتوان سیستم روشنایی را بدون نیاز به کلید های مکانیکی و به صورت کاملا هوشمند روشن و خاموش کرد. این سیستم برق هوشمند یکی از ساده ترین روش های هوشمند سازی ساختمان می باشد.