دست مصنوعي پيشرفته : عملکرد دست مصنوعی، جهت خم و راست شدن تمام انگشتان با ظاهری طبیعی و زیبا برای برداشتن، گرفتن و فشار دادن اجسام طراحی و ساخته شده است.

دست مصنوعی پیشرفته یکی از مناسب ترین وسیله برای افرادیست که تمامی انگشتان دست ، تمامی مفاصل و حتی کف دست خود را از دست داده باشند، مورد استفاده قرار می گیرد.

دست مصنوعی هوشمند، امواج مغزی را بوسیله سیستم پردازشگر خود، پردازش می کند و سپس آن را به موتور محرک انتقال می دهد. همچنین می تواند امواج مغزی و یا امواج عضلات صورت و پلک فرد را پردازش کرده و دستورات حرکتی را به اندام مصنوعی منتقل کند.

فروش دست مصنوعي پيشرفته در فروشگاه های لوازم پزشکی

بررسی سود حاصل از فروش دست مصنوعی

بررسی سود حاصل از فروش دست مصنوعی قیمت دست مصنوعی هوشمند در ایران با توجه به شدت و وسعت ناحیه دست جراحت دیده، می تواند کاملا متغیر باشد. هر چه تکنولوژی های جدید و پیشرفته در ساخت این وسیله ، بیشتر باشد در نتیجه عملکرد آن بهتر و دقیق تر می باشد و هزینه آن نیز متقابلاً بیشتر می شود. در اینصورت سود حاصل از فروش محصول مرغوب و باکیفیت نیز قابل قبول و رضایت بخش خواهد بود.

به گفته یکی از اساتید و تولید کنندگان این محصول ، برای نمونه ای ساده، ارزان و قابل تولید و عرضه به بازار و برای استفاده افرادی که از ناحیه دست دچار معلولیت شده اند، نیاز به هزینه و بودجه کافی می باشد تا یک ایده و تکنولوژی جدید و مرغوب را در ساخت دست های منصوعی بکار گیرند.

کشور ایران در زمینه تولید دست مصنوعی هوشمند ، با کسب غرور آفرین رتبه سوم در جهان، توانسته در طی یک طراحی هوشمندانه، بگونه ای دست مصنوعی را طراحی و تولید نماید که توانایی حرکت مستقل هر 5 انگشت را دارا بوده و همچنین قادر به چرخش 360 درجه در مچ دست را داشته باشد.

سیستم رباتیک بکار رفته در این دست ، به کمک سیگنال هایی که از مغز دریافت می کند ، افراد را در انجام کارهای روزانه کمک می کند.

فروش دست مصنوعی مفصل دار به صورت عمده

فروش دست مصنوعی مفصل دار به صورت عمده دست های ساده و مفصل دار از روی دست انسان شبیه سازی شده که به دست انسان شباهت زیادی دارند و حس دست واقعی را به فرد می دهد.

این دست ها به گونه ای طراحی و ساخته شده که اعضای جدا شونده دارند. تمرین مداوم با دست مصنوعی مفصل دار کمک می کند که خطای آن کمتر شود و روی نمونه های انسانی با کیفیت تر و بهتر کار کند.

مزیت دست های مصنوعی مفصل دار نسبت به نمونه ساده آن، این است که هرکدام از انگشتان قابلیت انعطاف دارند و به حالت دلخواهی که فرد برای انجام کار راحت هست در می آیند.

در نمونه های جدید ساخت دست مصنوعی، انگشتان قابل حرکت هستند و فرد استفاده کننده تمام بندهای دست را مانند دست طبیعی حس می کند که توسط سنسورهایی که به بدن متصل می شوند، قابلیت کنترل دارند.

دست مصنوعی هوشمند ساخته شده در ایران، دارای گواهینامه ثبت اختراع و تاییدیه دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی تهران می باشد.

امروزه بیشتر خرید های ارزان و به صرفه از طریق اینترنت و سایت های مجازی انجام می شود که مصرف کنندگان این محصول نیز، با مراجعه به سایت های شرکت های مربوطه، می توانند انواع وسایل و ابزار های مورد نیاز خود را به راحتی تهیه نمایید.

درراستای فروش عمده این محصول ، نمایندگی های بزرگی در سراسر کشور اقدام به تولید و توزیع گسترده دست مصنوعی و انواع دیگر وسایل توانبخش معلولین کرده اند و بدین صورت نیاز های مشتریان را به طور کامل برطرف می کنند.