سیستم تهویه سیال هوا به هوا، میزان رطوبت یک فضا را کنترل می کند. این سیستم به صورت پانل دیواری، سقفی، کفی مورد استفاده قرار می گیرد. این سیستم تهویه بیرون از ساختمان قرار داده می شود و هوا را پس از تهویه کردن توسط کانال هایی که به آن دستگاه مرکزی متصل است؛ بین تمام فضاهای ساختمان توزیع و پخش می کند.

چند نکته جهت صادرات سیستم تهویه سیال هوا به هوا

سیستم تهویه سیال هوا به هوا یکی از بخش های ضروری هر فضا به شمار می رود. لازم به ذکر است که این سیستم کنترل و تنظیم دقیق دما را بررسی می کند و در محیط های بهداشتی برای پاکسازی هوایی کاربرد زیادی دارد. قبل از بیان مطلب اصلی لازم میدانیم تا برای اطلاعات بیشتر شما بیان کنیم؛ صادرات به معنای انتقال کالا از محل مبدا به سمت مقصد است و از طریق صادرات محصول به کشورهای همسایه صادر می گردد.

چند نکته جهت صادرات سیستم تهویه سیال هوا به هوا که باید در نظر گرفت را به صورت مختصر شرح می دهیم. ۱_ شما به عنوان یک فرد تاجر قبل از صادرات باید کارت بازرگانی را از گمرک دریافت کنید. ۲_ بعد از اخذ کارت باید بازاریابی را در کشور همسایه با دقت بالایی انجام دهید و از طریق تبلیغات توجه مشتری را جلب کنید.۳_ بسته بندی سیستم رو طوری در نظر بگیرید تا هم محصول را در زمان حمل و جابه جایی حفظ کند و هم در نگاه اول چشم مشتری به سمت خرید جلب شود.

صادرات سیستم تهویه مطبوع محلی

صادرات سیستم تهویه مطبوع محلی به صورت مستقیم و غیر مستقیم انجام می گیرد. در صادرات مستقیم محصول بعد از تولید در اختیار فروشنده قرار داده می شود و فروشنده به سود بالایی دست پیدا می کند، اما در صادرات غیر مستقیم واسطه های فرصت طلب حضور دارند و محصول بعد از تولید در اختیار واسطه ها قرار می گیرد و دلالان وظیفه ی توزیع محصول را بر عهده دارند و پس از توزیع سود حاصل از کار را دریافت می کنند. که یکی از وظایف سیستم تهویه مطبوع محلی این است که سرعت وزش هوا را کنترل می کند، گازهای سمی محیط های آلوده را با سرعت بالا از بین می برد.

صادرات سیستم تهویه از طریق راه های جاده ای و راه های هوایی امکان پذیر است و فردی که قصد صادرات دارد باید قبل از هر اقدامی شرایط آب و هوایی را مد نظر قرار دهد و پس از آن در زمان تعیین شده محصول را به کشورهای متقاضی صادر کند. صادرات توسط ماشین های مخصوص حمل و نقل انجام می شود.