شرکت های هوشمندسازی ساختمان در شهرهای گوناگونی فعالیت می کنند. این شرکت ها را می توانید بیشتر در کلان شهرها پیدا کنید؛ ولی آنان خدمات شان را به سر تا سر ایران انجام می دهند. اگر می خواهید بدانید که هزینه جاری آن در کشور چگونه است، بهتر می باشد که به مشاوران این شرکت ها مراجعه کرده و یا از طریق تلفن با آنان تماس برقرار کنید. این طور خواهید توانست که هم در مورد هوشمند سازی ساختمان ها بیشتر اطلاعات کسب نمایید و هم این که از تازه ترین قیمت ها و هزینه ها با خبر شوید. 

شرکت های هوشمندسازی ساختمان | هزینه های جاری آن در کشور چگونه است

لیست هزینه های هوشمند سازی ساختمان در کشور

لیست هزینه های هوشمند سازی ساختمان در کشورلیست هزینه های هوشمند سازی ساختمان در کشور، بستگی به این دارد که چه مساحت از یک ساختمان را می خواهید با چه وسایلی، هوشمند سازی کنید. علاوه بر این که قیمت طراحی این کار را شرکت گوناگون اعلام می نماید، امکانات یک خانه هوشمند را هم باید در قیمت گذاری در نظر گرفت. 

محصولات هوشمند سازی هم هر کدام شان دارای نرخ های متفاوتی می باشند. همچنین باید به این نکته اشاره کرد که هر شرکتی طراحی های متفاوتی در این زمینه دارد که هزینه هایش فرق می کند. برای نمونه هوشمند سازی ساختمان بیسیم، با انواع دیگر هوشمند سازی ها متفاوت می باشد. 

شرکت های هوشمند سازی ساختمان در ایران

شرکت های هوشمند سازی ساختمان در ایرانشرکت های هوشمند سازی ساختمان در ایران، از چند سال به این سو است که فعالیت های گسترده خود را آغاز کرده اند. بیشتر آنان در کنار اجرای این سیستم، به آموزش هوشمند سازی ساختمان هم می پردازند. افراد زیادی هستند که در این عرصه فعال می باشند. اما تعریف خانه هوشمند چیست؟ به این سوال باید این گونه پاسخ داد که: 

  1. یک خانه هوشمند با مصرف کمتری از انرژی مواجه می شود. 
  2. امنیتش بالا می رود. 
  3. به راحتی می توانید روشنایی، گرمایش و سرمایش ساختمان را کنترل کنید. 
  4. و سایر موارد 

یکی از شرکت های معروف در این خصوص، خانه هوشمند کوباکو نام دارد که سیستم های مدرنی را اجراء می نماید. 

بازار بزرگ فروش تجهیزات هوشمند سازی ساختمان در تهران

بازار بزرگ فروش تجهیزات هوشمند سازی ساختمان در تهرانبازار بزرگ فروش تجهیزات هوشمند سازی ساختمان در تهران، انواع مختلفی از ابزار و وسایل مورد نیاز این سیستم مدرن را عرضه می نمایند. اجزای سیستم مدیریت هوشمند ساختمان نیز متفاوت است که از بازارهای مختلف پایتخت می شود این اجزا را هم تهیه کرد. 

بیشتر تجهیزات هوشمندسازی در ایران تولید می شوند و می توان با نرخ های بسیار مناسبی نسبت به نوع خارجی، این ابزار را خریداری و بکار گرفت. در کنار این، تجهیزات این سیستم را به راحتی می شود از طریق وب سایت های مختلف اینترنتی هم به دست آورد. در این سایت ها قیمت ها نیز بسیار کمتر از بازار ارائه می گردد. 

عرضه بدون واسطه تجهیزات هوشمند سازی ساختمان در کشور

عرضه بدون واسطه تجهیزات هوشمند سازی ساختمان در کشورعرضه بدون واسطه تجهیزات هوشمند سازی ساختمان در کشور، از جانب تولید کنندگان و همچنین وارد کنندگان این وسایل انجام می شود. 

این شرکت ها به وسیله نمایندگی هایی که در شهرهای مختلف کشورمان دارند، تجهیزات را به صورت مستقیم و بدون این که هیچ واسطه ای در میان باشد، در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهند. عرضه بی واسطه این محصولات سبب شده تا قیمت بازار تا اندازه ای تعدیل شود و مشتریان با نرخ هایی پایین تری این وسایل را تهیه کنند. 

از جانب دیگر، شرکت های وارداتی و تولیدی، از طریق سایت های گوناگون رسمی خود هم، تجهیزات را بدون واسطه عرضه می نمایند. 

صادرات تجهیزات هوشمند سازی ساختمان

صادرات تجهیزات هوشمند سازی ساختمان صادرات تجهیزات هوشمند سازی ساختمان، با کیفیت عالی به کشورهای مختلفی انجام می شود. شرکت های گوناگونی در ایران وجود دارند که در زمینه تولید بهترین محصولات و تجهیزات هوشمند سازی ساختمان ها فعالیت می کنند. این شرکت ها خود نیز در زمینه صادرات محصولات شان تصمیم می گیرند. 

همین طور شرکت های بازرگانی دیگری هم وجود دارند که بهترین تجهیزات را از شرکت های تولیدی خریداری می کنند و سپس طبق سفارش مشتریان خارجی، آن را صادر می نمایند. این نوع از تجارت، سود خوبی برای صادر کنندگان دارد.