امروزه با افزایش جمعیت و  تعداد خودرو ها، نیاز به جای پارک امن و آسان یک نیاز ضروری و عمومی به حساب می آید. با پیشرفت تکنولوژی سیستم پارکینگ هوشمند اخیرا وارد بازار شده است که با کاهش زمان و فضای مورد نیاز برای پارک، از میزان این مشکل به شدت می کاهد. از این رو قصد داریم تا در مورد این سیستم و فروش مطمئن این تجهیزات در کشور صحبت کنیم.

سیستم پارکینگ هوشمند | فروش مطمئن ترین این تجهیزات در کشور

فروش مطمئن ترین سیستم هوشمند پارکینگ در کشور

فروش مطمئن ترین سیستم هوشمند پارکینگ در کشوردر اصل، هدف اصلی برای ابداع سیستم پارکینگ هوشمند افزایش فضای پارک ماشین های بیشتر بوده است. در این سیستم تمام اطلاعات مرتبط با فضا های پارکینگ، به صورت آنلاین از طریق آشکار ساز های اولتراسونیک که در بالای محل پارک اتومبیل قرار گرفته، ضبط و این اطلاعات جمع آوری شده به پردازشگر مرکزی ارسال می شوند.

 سپس پردازشگر، این اطلاعات دریافتی را به نمایشگر مخصوص آن محل پارک می فرستد. با استفاده از این سیستم می توان دریافت که چه تعداد خودرو در پارکینگ و در چه موقعیت هایی قرار دارند.

از مزایای پارکینگ هوشمند میتوان به موارد زیر اشاره نمود:

  • کاهش ترافیک و زمان های درگیر در آن در کلان شهرها
  • به دلیل افزایش سرعت و کارایی خودرو ها، از میزان معطلی در سایر نقاط نیز کاسته می شود.
  • پارکینگ های مجهز به این سیستم از امنیت بالایی برخوردارند و اطمینان خاطر را برای دارندگان اتومبیل ها فراهم می آورند.
  • با توجه به در نظر گرفتن فضای بهینه برای پارک، تعداد محل های پارک برای خودرو ها افزایش می یابد.

تجهیزات پارکینگ هوشمند شامل اجزایی مانند نرم افزار پارکینگ، دوربین پلاک خوان، سنسور تشخیص خودرو، راهبند اتوماتیک، سنسور پارکینگ، سیستم اتوماسیون پارکینگ و سامانه پارکینگ مرکزی می باشد. 

خریداران سیستم هوشمند پارکینگ در کشور

خریداران سیستم هوشمند پارکینگ در کشوراز آنجایی که اهمیت و ضرورت استفاده از این تجهیزات برای غالب مردم قابل لمس است، با قدری بازریابی صحیح می توان بیشترین میزان خریدار را برای این سیستم در کشور پیدا کرد.

نمایندگی های فروش اینترنتی سنسور پارکینگ هوشمند در
کشور توانسته اند، با بررسی و شناسایی نیاز مشتریان خود، در بازار
تجهیزات هوشمند سازی، جایگاه خاصی پیدا کنند. این فروشگاه ها با جلب اعتماد و رضایت مشتریان
خود، فروش بی سابقه ای نیز داشته اند. برای مشاهده ی لیست قیمت انواع سیستم هوشمند در کشور، می توان به
سایتها و فروشگاه های اینترنتی عرضه کننده ی این محصول مراجعه نمایید.

عوامل موثر در قیمت گذاری سیستم هوشمند پارکینگ

عوامل موثر در قیمت گذاری سیستم هوشمند پارکینگقیمت گذاری بر روی پارکینگ های هوشمند به عوامل مختلفی بستگی دارد. عواملی مانند وسعت و ابعاد پارکینگ هوشمند، تعداد جایی که برای پارک ماشین دارد، تجهیزاتی که در پارکینگ استفاده شده است، نوع پارکینگ و موقعیت جغرافیایی که پارکینگ در آن قرار دارد.

همچنین برند و شرکت تولید کننده ی این تجهیزات نیز در قیمت آن تاثیر گذار است که شرکت ها و برند های مطرح و مشهور، به قول معروف امتحان خود را پس داده اند و درصد خطا و مشکل در بین محصولاتشان به مراتب پایین تر از سایر شرکت هاست.

لیست شرکت های پخش کننده سیستم هوشمند پارکینگ

لیست شرکت های پخش کننده سیستم هوشمند پارکینگ

در زمینه ی فروش و پخش سیستم های مدیریت هوشمند پارک، تعداد زیادی برند و تولید
کننده داخلی و خارجی وجود دارند و فروشگاه های فراوانی هم به عرضه ی آنها مشغول
هستند.

مانند بسیاری دیگر از تجهیزات هوشمند سازی، دستگاه کارتی پارکینگ هم در سال های اخیر به صورت تولید انبوه، در کارخانجات متعدد تولید می شود و تولید کنندگان این محصول، با تکیه بر جلب اعتماد مشتریان و بررسی و شناخت صحیح بازار توانسته اند تبدیل به برند های عظیم و قدرتمندی شوند.

صادرات سیستم هوشمند پارکینگ

صادرات سیستم هوشمند پارکینگبرای تولید کنندگان این محصولات، صادرات تجهیزات سیستم هوشمند پارکینگ، جمله مسائلی است که به تازگی مورد توجه قرار گرفته است و در این مورد برخی از این تجهیزات در دست صادرات قرار داده اند.

صادرات تجهیزاتی مانند دستگاه ضبط تصویر هوشمند، کنترل ورودی پارک ماشین، صدور صورت حساب دستگاه ، ردیاب خودرو از راه دور ، تایید هویت از راه دور و … از این جمله می باشند.