سیستم مدیریت هوشمند ساختمان bms، فرآیندی است که این روزها برای بیشتر آپارتمان های مدرن اجرا می شود تا امنیت آن ها را بالا ببرد و ساکنین را از زندگی آرام و لذت بخش مطمئن سازد؛ در این مطلب قصد داریم تا شما را بیشتر با این فرآیند آشنا کنیم تا اگر قصد خرید و یا ساخت منزل را دارید به این موضوع مهم نیز توجه کنید و داشتن یک bms مطمئن را در برنامه ساختمان خود قرار دهید؛ البته برندهای مختلفی هم هستند که معرفی و شناخت آن ها خالی از لطف نمی باشد.

سیستم مدیریت هوشمند ساختمان bms | برند های برتر تولید کننده این تجهیزات در کشور

برترین برند های تولید کننده تجهیزات هوشمند سازی ساختمان در کشور

برترین برند های تولید کننده تجهیزات هوشمند سازی ساختمان در کشوربرای ساخت و تولید سیستم هوشمند ساختمان شرکت ها و کارخانجات داخلی و خارجی بسیاری در حال فعالیت می باشند؛ این شرکت ها توانسته اند انواع سیستم های هوشمند با برند های مختلف را تولید کرده و روانه بازار کنند.

برای ساختمان های هوشمند در ایران از برترین برند های تجهیزات هوشمند استفاده می شود که تولیدات آن ها در داخل کشور اتفاق افتاده است و از نظر کیفیت و قیمت بسیار خوب و بینظیر می باشند. تولید کننده های تجهیزات هوشمند سازی با برند های مختلف در شهرای مختلف کشورمان در حال فعالیت می باشند اما بزرگترین و بهترین مجموعه تولیدات سیستم هوشمند ساختمان در شیراز قرار گرفته است.

همانطور که گفته شد از این مرکز می توان بهترین تجهیزات هوشمند سازی ساختمان را تهیه کرد.

سیستم مدیریت هوشمند ساختمان bms چیست؟

سیستم مدیریت هوشمند ساختمان bms چیست؟شاید نام سیستم هوشمند یا همان  bms  به گوشتان بخورد و اولین سوالی که به ذهنتان برسد این است که سیستم هوشمند چیست؟و یا اینکه ساختمان هوشمند چیست؟ در پاسخ به این سوال می توان اینگونه گفت که؛ خانه هایی که تجهیزات الکتریکی آن ها توسط یک مانیتورینگ و سیستم هوشمند کنترل می شود دارای سیستم bms می باشد و ساختمانی هوشمند به شمار می رود.

وظیفه این مجموعه به گونه ای است که پایش مداوم بین بخش های مختلف ساختمان داشته باشد و شرایط بهینه را برای اجزای الکتریکی ساختمان بوجود بیاورد و به گونه ای وظیفه ایجاد امنیت را دارد.

بازار فروش سیستم مدیریت هوشمند ساختمان در کشور

بازار فروش سیستم مدیریت هوشمند ساختمان در کشوردر بازار فروش سیستم مدیریت هوشمند ساختمان در کشور ابتدا افراد به قیمت سیستم هوشمند ساختمان نگاه می کنند و سپس برای خریدن و نخریدن آن تصمیم گیری می کنند؛ در صورتی که این باور غلط بوده و ابتدا باید این محصول و کارایی اش را بشناسید که اگر اینگونه باشد قطعا این سیستم را تهیه می کنید.

بازار فروش سیستم هوشمند در کشورمان رو به پیشرفت می باشد اما با روندی آهسته تر؛ چراکه این محصول ناشناخته مانده و خیلی ها از وجودش بی خبر هستند و برخی هم نیز ممکن است به دلیل قیمت، آن را تهیه نکنند.

تفاوت های انواع سیستم مدیریت هوشمند ساختمان در چیست؟

تفاوت های انواع سیستم مدیریت هوشمند ساختمان در چیست؟سیستم های ایمنی ساختمان تفاوت هایی با یکدیگر دارند و شما زمانی متوجه این تفاوت ها می شوید که برای خرید اقدام کرده و شروع به تحقیق کرده اید.

تفاوت انواع سیستم مدیریت هوشمند ساختمان در بی سیم و یا با سیم بودن آن می باشد.

چند نکته درباره مدیریت هوشمند بی سیم که آن را از با سیم متمایز می کند را در ادامه می گویم:

  • تابلو برق ساختمان نیاز به دستکاری ندارد
  • خرابی ندارد
  • در صورت نیاز امکان بازگشت به سیستم با سیم و سنتی وجود دارد
  • به راحتی با کلید های سنتی جایگزین می شود
  • برای مستاجرین مناسب است

فواید استفاده از سیستم مدیریت هوشمند ساختمان

فواید استفاده از سیستم مدیریت هوشمند ساختمانسیستم مدیریت هوشمند ساختمان با هدف کاهش مصارف انرژی و هزینه های اقتصادی و از همه مهمتر ایجاد مکانی امن و آرام تولید شده است.

از فواید این سیستم می توان به ایجاد محیطی مطلوب برای افراد ساختمان، استفاده صحیح از تجهیزات و افزایش طول عمر آن ها، کاهش بیش از حد هزینه های مربوط به تعمیرات، نیاز نداشتن به پیمانکار دائمی برای ساختمان، جلوگیری از بروز اختلالات تجهیزات الکتریکی با یکدیگر و بسیاری موارد دیگر اشاره نمود.

با توجه به این فواید و مزایا افراد بسیاری هستند که این سیستم را انتخاب می کنند.