وقتی فصل سرما شروع می شود همه مردم برای فرار از گرما به دنبال سیستم سرد کننده مناسب هستند. سیستم سردکننده به نوعی از سیستم ها گفته می شود که برای سرد کردن محیط های گرم از آن استفاده می کنند. سیستم های سردکننده انواع مختلفی دارند که باید با توجه به آب و هوای اقلیم تهیه و خریداری شوند. اگر قصد خرید سیستم های خنک کننده با کیفیت مطمئن و قیمت مناسب را دارید از مراکز فروش معتبر خریداری نمایید.

دسته بندی انواع سیستم های سردکننده برای فروش

سیستم های سرد کننده سیستم هایی هستند که برای سرد کردن و برودت هوا در محیط گرم از ان استفاده میکنند. سیستم های سرمایشی انواع مختلفی دارند که در این مطلب شما را با انها اشنا می کنیم؛ سیستم های سردکننده شامل کولر آبی، کولر گازی، فن کوئل،چیلر و … می باشد.

سیستم های سرد کننده به طور کلی به دو دسته تقسیم می شوند. شامل؛ سیستم های تمام برقی مانند؛ چیلر، اسپلیت و وی ار اف هستند. و نوع دوم از سیستم های سرد کننده با ترکیبی از گاز و برق فعالیت می کنند مانند؛ چیلرهای جذبی و پمپ های حرارتی گازی.

انواع سیستم های سرد کننده؛

کولر آبی؛ کولر آبی با تبخیر آب، هوای گرم محیط را سرد کرده و همچنین در محیط رطوبت ایجاد میکند بدین ترتیب مانع از خشک شدن هوا می شود. در کولرهای آبی، آب بوسیله موتور به گردش درامده و گرمای محیط را به خود جذب میکند بدین شکل محیط را خنک میکند. کولرهای آبی یا پرتابل هستند و یا ثابت.

کولر گازی؛ کولر گازی نوعی سیستم خنک کننده است که گرمای محیط را بوسیله سیکل تبرید تراکمی از محیط داخلی گرفته و به محیط بیرون هدایت میکند. در بعضی از کولرهای گازی امکان معکوس شدن این فرایند وجود دارد که در این صورت می توان از آن به عنوان گرم کننده نیز استفاده کرد.

فن کوئل؛ فن کوئل دارای یک فن می باشد که جریان آب گرم یا سرد رادیاتور توسط آن به محیط منتقل شده و آن را سرد یا گرم میکند.

چیلر؛ چیلرها با استفاده از سیکل تبرید تراکمی یا سیکل تبرید جذبی گرما را از مایع میگریند که از این مایع در فن کوئل ها برای خنک کردن هوا استفاده می شود.

فروش سیستم تهویه سیال هوا به هوا

علت نامگذاری این سیستم به این نام این است که در سیستم تهویه هوا به هوا، تنها هوا در کانال های دستگاه جریان دارد و برخلاف سایر سیستم های خنک کننده لوله انتقال آب نداشته زیرا نیازی به آب برای خنک کردن محیط ندارد. یکی از تفاوت های این دستگاه با سایر خنک کننده ها این است که حجم زیادی از مکان را اشغال میکند به همین علت این سیستم در جایی دور از مکان مورد نظر نصب می شود.